Gå til innhold

Håper jeg blir gravid igjen denne måneden


Lykkelig mamma til 4

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en SA 4 juni. Var da 8 uker på vei. Håper jeg blir gravid igjen denne måneden.

 

Håperpåbabyigjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei :) !

 

Vi hadde en SA 28 mai, var da 5+4, ble gravid igjen rett etter jeg sluttet å blø, overlykkelige, men.....fikk en SA nå igjen 2 juli, var da 5+1 :( !!

Veldig trist når dette skjer, håper det klaffer igjen denne måneden og at det klorer seg fast denne gangen, alle gode ting er 3, er det ikke sånn :) ?!

 

Masse lykke til ;) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hå!!! Håper på det samme som dere, har ikke mistet noe, men vi bestemmte oss for å begynne å prøve jenn denne el..... venter mens 23 juli, så da er det ca en uke til der går an å finne ut noe for oss!! JOHOOO!! lykketil dere to!! Håper på å se dere jenn her inne med termin i april!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter IKKE mens 22.juli. Så håper vi alle kan holde tråden :) Lykke til! Hold meg oppdatert! Briane; Når skal du ta å teste deg? Husker du; jeg testet med allerede for noen dager siden... Litt utolmodig.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter!

 

Jeg håper også på å bli gravid denne måneden, vi begynte å prøve i midten av juli, så jeg kan ikke teste meg før om 1 uke ca.. Veldig spent!

Må instille meg på at jeg ikke er det, men håper jo likevel:)

 

Er litt redd for å miste denne gangen, selv om jeg ikke har mistet før (har ei datter på 15 mnd), for både mamma og søstera mi mistet #2. Men kan ikke tenke sånn da selvfølgelig, må jo bare håpe det går bra, og prøve igjen hvis ikke:)

 

Håper jeg blir medlem av april-klubben igjen, fikk førstemann i april også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...