Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Kan man gi babyen kald mme? Noen ganger spiser babyen litt, så vil hun ikke ha mer, og jeg skifter bleie osv, etter noen minutter vil hun plutselig ha mat igjen.. Og da er jo mmeflaska blitt kald.. Tar jo ikke lange tiden før den er kald heller,, 15-20min.. :s Den er ikke iskald selvsagt, men den er da mindre enn 40grader.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Du kan jo prøve... På de små kartongene med ferdigblandet står det "kan serveres kald". En gang jeg skulle være lenge på helsestasjonen helte jeg litt av en slik kartong på flaska. Prøvde å gi den seinere, men babyen lagde en grimase av en annen verden. Fikk bare i seg bittelitt før jeg ga opp.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Helst ikke. Hiv den et 10 sekunder i microen:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 trodde ikke mme skulle varmes opp igjen...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 VÅr frøken begynte rundt 3mnd alderen å gulpe kraftig, fikk da råd av min svigermor om å prøve kald mme, dette hjalp. prøvde flere ganger for å se om det var tilfeldig, men får hun varm mme, kommer alt opp igjen. Hun har ihvertfall ikke tatt noen skade av det, er snart 6mnd:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 når vi er ute i varmen har jeg pumpet morsmelk i en liten kjølebag. den spiser hun kald så her går det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå