Gå til innhold

Hvordan er en Fredrik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan er foreldrene hans?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er mannen min og veldig snill:-)

Ser for meg foreldre til en Fredrik som staute, rundt 30, ikke fra bygda, minst en av foreldrene har bachelor, ganske bereiste, ganske aktive, sosiale, mor har mørkt hår og far er en del høyere enn mor :-D

Skrevet

I mine øyne er en fredrik utakknemlig og krevende.. desverre.. Men Din fredrik trenger ikke være det :D

Skrevet

Jeg tror er en Fredrik er en kjempegutt:) Vurderer nemlig sterkt det navnet selv. Vi er i 30-årene, høyskoleutdannet, eier enebolig i et pent strøk, men er ikke sossete. Var det til hjelp?:)

Skrevet

Min Fredrik er en blid og høflig liten gutt. Han kan være sta og trassen, men aldri langsint!

Foredrene er dessverre ikke sammen lenger. Mamman tar ny utdanning, bare vgs, for å klare å forsørge Fredrik og søsteren.

Faren driver eget firma og har nesten ikke tid til Fredrik.

Skrevet

Fredrik er litt henglsete, tynn, har lyserødt/lysblondt hår, litt fregner, snørrete og store ører.. Kjenner tre små Fredrik, og alle ser sånn ut:)

Men din Fredrik kan jo snu trenden og bli helt nydelig:)

Skrevet

Jeg satser også på at din Fredrik er han som snur trenden. Navnet i seg selv er kjempefint men dessverre er de Fredrikene jeg kjenner dophuer eller bortskjemte snørrunger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...