Hermelina Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Hvor skal dere Mjøsdamene føde? Tenker at jeg ikke vil til Elverum, for jeg hører ikke så mye pent om det. Men klarer ikke å bestemme meg for Gjøvik eller Lillehammer...
butterflyes and dreams Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Hei! Jeg skal føde på Gjøvik. Har bare god erfaring med de, blir min 3. gang på Gjøvik!
CHC Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Samma her. Jeg bor i Hamar men vi drar til Gjøvik. Hørt så mye godt om de så =o)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Hørt mye bra om Gjøvik, aldri noe negativt.. Selv har jeg født to ganger på lillehammer og skal dit igjen til høsten. Veldig fint der og;) Elverum har jeg hørt såpass mye negativt om så det har aldri vært noe alternativ her..
Puppemamma Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Lillehammer uten tvil bor på Biri selv. Men Lillehammer har fått så mye skryt at jeg ikke har vært i tvil fra dag 1 Også er det eget bad på alle rom! Det må være litt godt i den situasjonen
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Ja er eget bad på lillehammer, men kan jo hende du må dele det med 2-3 andre;-) Og de har jo nyfødtintensiven et par etasjer ovenfor fødeavd så enn er trygg hvis noe sku skje..
♡snuppa♡ Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 jeg skal føde på Elverum! hva har dere hørt om det sykehuset som er så ille!!?? blir litt bekymret....:s
jlille Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Mon tro om ikke Lillehammer ble kåret til det 2. beste sykehuset å føde på, utenom st. olavs hospital i Trondheim? Jeg skal føde på Gjøvik, hvertfall.
Stine_ Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 Uten tvil skal jeg føde på lillehammer. Det tryggeste sykehuset i innlandet.. Har vurdert gjøvik også, men hvis det skulle være noe eller skje noe med barnet må man uansett til lillehammer.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Til lykkeligmedspire2 Jeg har også hørt diverse om Elverum. Jeg har selv valgt å føde der denne gangen. Ullevål sist. Det vil alltid være positive erfaringer og negative erfaringer alle steder tror jeg. Så jeg har valgt å ikke fokusere på det negative. Jeg har valgt å fokusere på hvordan jeg selv vil at opplevelsen skal bli. Skal snakke med jordmor for å finne det beste alternativet for meg. Jeg vurderer å føde i vann, men har ikke helt bestemt meg. Uansett, ikke tenk på det alle sier skal være så ille. Sånn er det over alt! Bare fokuser på at det kommer til å gå helt fint! Massevis av friske fine barn blir født på Elverum også!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå