Gå til innhold

Fødested rundt Mjøsa


Hermelina

Anbefalte innlegg

Hvor skal dere Mjøsdamene føde?

 

Tenker at jeg ikke vil til Elverum, for jeg hører ikke så mye pent om det. Men klarer ikke å bestemme meg for Gjøvik eller Lillehammer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :)

Jeg skal føde på Gjøvik.

Har bare god erfaring med de, blir min 3. gang på Gjøvik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt mye bra om Gjøvik, aldri noe negativt.. Selv har jeg født to ganger på lillehammer og skal dit igjen til høsten. Veldig fint der og;)

Elverum har jeg hørt såpass mye negativt om så det har aldri vært noe alternativ her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillehammer uten tvil :) bor på Biri selv. Men Lillehammer har fått så mye skryt at jeg ikke har vært i tvil fra dag 1 :) Også er det eget bad på alle rom! Det må være litt godt i den situasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er eget bad på lillehammer, men kan jo hende du må dele det med 2-3 andre;-)

Og de har jo nyfødtintensiven et par etasjer ovenfor fødeavd så enn er trygg hvis noe sku skje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal føde på Elverum! hva har dere hørt om det sykehuset som er så ille!!?? blir litt bekymret....:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om ikke Lillehammer ble kåret til det 2. beste sykehuset å føde på, utenom st. olavs hospital i Trondheim?

 

Jeg skal føde på Gjøvik, hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil skal jeg føde på lillehammer. Det tryggeste sykehuset i innlandet.. Har vurdert gjøvik også, men hvis det skulle være noe eller skje noe med barnet må man uansett til lillehammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til lykkeligmedspire2

 

Jeg har også hørt diverse om Elverum. Jeg har selv valgt å føde der denne gangen. Ullevål sist. Det vil alltid være positive erfaringer og negative erfaringer alle steder tror jeg. Så jeg har valgt å ikke fokusere på det negative.

Jeg har valgt å fokusere på hvordan jeg selv vil at opplevelsen skal bli. Skal snakke med jordmor for å finne det beste alternativet for meg. Jeg vurderer å føde i vann, men har ikke helt bestemt meg.

 

Uansett, ikke tenk på det alle sier skal være så ille. Sånn er det over alt! Bare fokuser på at det kommer til å gå helt fint! Massevis av friske fine barn blir født på Elverum også!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...