Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Har en toåring som har vært helt umulig å legge. Tydelig trøtt, men ikke funnet roen. Holdt gjerne på i tre timer med gråting, dilling etc. I natt hadde storebror kasta puten sin på ham (holdt ham våken), og toåring hadde roa seg. Så i dag tok jeg en pute fra gjesterommet å la oppi senga hans (hadde før helt flat baby pute). La seg ned å sovna på under ti minutter. =D Så i morgen skal vi ut å kjøpe pute til ham =)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Så enkelt...... men allikevel så vanskelig:-))) Bra det løste seg da
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Ja det enkle er ofte det beste Men ikke alltid lett å tenke seg til hva som må gjøres, vi oppdaga at stor pute var tingen rett før dattra vår fyllte to år og kun sov godt i dobbeltsenga oppå puta mi eller mannen min sin Kjøpte også stor seng da, og fikk endelig ha senga vår helt i fred.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 hmm.. skal jeg jaggu prøve på 2,5åringen med laken skrekk
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Kanskje ikke så rart at de vil ha en pute da...!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 er ikke så lurt med "stor" pute til de små, kan bli for høyt, og dermed skape nakke problemer
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Pøh, det kommer helt an på hvilken fysioterapeut / lege du snakker med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå