Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 hvorfor sende barnet sitt i bhg uten bleie når det ALDRI går på do?? tisser utover leker,avdelingen - ja overalt. de sier de vil hun skal slutte. kan skjønne det om hun hadde gått noe på do og var noenlunde flink, men dette er jo helt tragisk.. argh!!!!!!!!!!!!!!!!! noen her som har noen fornuftige meninger om hva som flyr gjennom hodet dems?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 De tenker vel at de lar dere gjøre pottetreningen for dem.. Eller, hun er flink hjemme, men glemmer å gå på do i bhg. Er dere flinke å ta henne med på do da?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Det første som slår meg er at du må ta det opp med kolleger og foreldrene istedet for å bryte taushetsplikten din å spre det over ett offentlig forum.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Da må lederen i bhg ta det opp med foreldrene og fortelle de at så lenge ungen ikke klarer å gå noe på do skal hun bruke bleier i bhg og at de får ta pottetreningen etter bhg. Og så prøve igjen i bhg når hun viser innteresse og klarer å gå på do.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 idiot til deg ang. taushetsplikt! vet du hva det er eller? tviler. hadde man lagt ut navnet på bhg og navnet på barnet DA HADDE MAN BRUTT TAUSHETSPLIKTEN. nek. nei, hun går ikke på do hjemme heller. men synes det er litt drøyt å gjøre det på denne måten da. man kan jo ikke tvinge barn til å gå på do når de ikke er klar over det. vi har tross alt fler enn kun henne i bhg så vil si det hadde vært lettere å begynt å trent hjemme. leder skal gi beskjed men lurer på om d vil hjelpe..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 ja det er en grei måte å formidle det til foreldrene, takk for svar;)
sånn ca Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Jobber du i barnehage?!? Hva med å bare ta opp ting med foreldra, det kan da ikke være så sinnsykt vansklig? Det er ikke det at jeg egentlig er så uenig i problemstillingen din. Men måten du uttrykker deg på, gjør at jeg grøsser nedover ryggen når jeg tenker på at du faktisk jobber i barnehage.... For koslig virker du i hvertfall ikke..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Huffa meg... jobber du i barnehage? Jeg er jammen glad det ikke er mine barns barnehage du jobber i, da hadde jeg vurdert å bytte, for du virker ikke helt god.. Kjenner igjen skrivemåten din, og uttrykket "nek fra flere tråder her, og mener virkelig at du har lite i en barnehage å gjøre.. Du burde seriøst ta deg skikkelig sammen, du dummer deg ut.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 det er tatt opp med foreldra og JA det er vanskelig for dem å skjønne at det der går dårlig!!!! hvordan man utrykker seg HER har lite å si så lenge man får frem problemet og faktisk får fornuftige svar fra noen! for meg virker det som du er en av de foreldrene som gjør det samme som problemet her!
sånn ca Skrevet 14. juni 2010 #10 Skrevet 14. juni 2010 Hvordan man uttrykker seg her har faktisk ganske mye å si faktisk, for måten du uttrykker deg på så høres det mere ut som det er du som har et problem. Hehehe.. ja selvfølgelig er jeg en av de foreldrene som gjør akkurat det samme som de du beskriver, bare fordi jeg er uenig... herremin.. jaja sier nå jeg og lykke til^^
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 og hvordan vet du forresten at foreldrene har vansker for å forstå problemet, hvis pedleder skal si i fra?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #12 Skrevet 14. juni 2010 men er som regel enig eller uenig utifra man gjør selv, så JA, må nesten gå ut ifra at du er blant de! så rart da, at andre svarer fornuftige svar men du kun skal legge deg opp i måten det blir sagt på! LOL når du har jobbet selv i bhg over lengre tid,JA DA KAN DU LEGGE DEG OPP I AKKURAT DET - NÅR DU HAR LITT MER "PEILING" ENN SOM SÅ. folk som deg kan heller bare droppe å svare når det kun kommer møkk!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #13 Skrevet 14. juni 2010 fordi ansatte har forsøkt til ingen nytte;P
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #14 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har jobba som pedagogisk leder i barnehage i 9 år, og hadde aldri ansatt deg. Husk at for alt du vet så kan det hende jeg er en av moderatorene her inne og ser ip-adressa di.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #15 Skrevet 14. juni 2010 blir så utrolig provosert når folk svarer på ting dem ikke har peiling på,derfor. de som har erfring kan heller svare - og de som ikke har kan heller la være!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #16 Skrevet 14. juni 2010 og hva så...? står det navn på bgh eller navn her? nei nettopp!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #17 Skrevet 14. juni 2010 Huff, stakkars barn og foreldre som skal forholde seg til en så aggressiv og lite empatisk assistent. Jeg er pedagogisk leder og er veldig glad for at assistentene på min avdeling ikke er som deg.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #18 Skrevet 14. juni 2010 er en grunn til at man spør anonymt på slike forum, ikke glem det! det er for å få svar - selv om man er oppgitt!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #19 Skrevet 14. juni 2010 Vet ikke hva som får deg til å tro at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Jeg har antagelig mer erfaring fra barnehage enn du har, for ifølge holdningen din og måten du skriver på er du ikke særlig mer enn 20 år. Du tiltrekker deg ikke særlig mange konstruktive svar når du selv skriver på en så lite konstruktiv måte. Send problemet videre til en av de voksne på avdelingen, så blir det nok løst, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #20 Skrevet 14. juni 2010 igjen, vanskelig for å forstå at man lufter ting en gang i blant? alle har forskjellige ting, nå hadde jeg min!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #21 Skrevet 14. juni 2010 Håper virkelig at inntrykket du gir her inne ikke vises i adferden din i jobbsammenheng.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #22 Skrevet 14. juni 2010 så la meg være hormonell og irritert jeg å da! i forhold til svar uten viten: i forhold til feks taushetsplikt til den det gjalt. greit å vite hva det betyr før man legger ut slike kommentarer!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #24 Skrevet 14. juni 2010 da hadde jeg ikke jobbet i bgh! jeg elsker disse barna over alt på jord og ville ikke hatt en annen jobb! men i dette tilfelle så måtte jeg bare pøøse ut. ei som svarte veldig fornuftig som jeg tar med meg videre. grunnen til innlegget er fordi jeg aldri har vært oppi lignende før og trengte råd. så om måten det ble lagt frem på var drøyt, så beklager jeg det - men ble bare mer irritert med følgende svar ang taushetsplikt for den tar jeg alvorlig og da ble jeg mer små-gretten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå