Gå til innhold

ang. dyner til spedbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lett på dynen være? har ikke peiling på sånt jeg;P og burde man ha to stk? i tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tilfellet hva da?

Vi kjøpte Høie babydyne på Jysk. Veide den aldri:)

Jeg la litt av dynen under fotenden på madrassen, og så lå babyen nede i sengen. Så slipper man å tenke på at dynen går over hodet.

Skrevet

Hvor lett den skal være vet jeg ikke.. Jeg kjøpte bare en helt vanlig dyne fra babydan jeg fant på en utstyrsbutikk.. :P

Jeg har 2 dyner, en liten en til vogna (60*80 tror jeg), så har jeg en litt større til sprinkelsenga. Planen var at vogndyna kun var til vognen, men den blir brukt hele tiden. Babyen er jo så liten at jeg føler at den store blir for stor.. Og den store dyna ligger bare i sprinkelsenga for å gjøre sprinkelsenga mindre og lunere.. :) Så her er det greit med 2dyner..

Skrevet

Jeg har to nyfødt dyner og en babydyne. Fikk en gratis skjønner du...

Men kommer til å bruke nyfødt dyna de første ukene og i vogna. Så blir det å bytte til babydyne i sengen, men beholde nyfødtdyna i vogna

Skrevet

Vi kjøpte to dyner - en vogndyne og en til å ha i senga.

De ble aldri brukt. De er på toppen av lista over unyttige baby-kjøp vi hadde til førstemann.

Den første vinteren sov han i voksipose oppe i senga vår, så gikk vi over til poser som de har f.eks. på H&M og IKEA. De er geniale - babyen kan ikke sparke av seg dyna, den blir ikke kald på beina, og kan ikke få dyna over hodet.

Det er visstnok omtrent bare vi i Norge som bruker dyner til baby!

Skrevet

takk for hjelpen;)

sett de har dyner til sprinkelsenger på ikea, noen som har erfaring med dem eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...