Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #26 Skrevet 14. juni 2010 Om jeg kommer ned til 14,6 blir det sonde. Har vært på 14,7 - men er på vei oppover - frem og frisk! Er ikke lenge siden jeg fikk hjelp heller, så jeg gjør visst større fremskritt enn dem hadde regnet med her. Ja, for jeg er selvfølgelig innlagt for tiden... Ser såvidt anorektisk ut da, beina mine stikker faktisk ikke ut.. (Dere tror sikker det er sykdommen som snakker, men flere er faktisk enig med meg) Det som er min største utfordring er at jeg ikke klarer noe. Blir kjørt i rullestol siden jeg ikke har krefter igjen:(
sånn ca Skrevet 14. juni 2010 #28 Skrevet 14. juni 2010 Så godt det går bedre med deg da:) Jeg tror deg nok ikke som du sier, når det gjelder bein som stikker ut. sikkert fordi jeg har fortsatt bein som stikker ut selv etter at jeg gikk opp 10kg^^ Men det viktigste er at du får hjelp til å komme deg på beina. Det kan være en lang og vansklig sykdom, men så lenge man jobber med det så kommer du deg nok snart. Få lagt på deg noen kg til nå, så skal jeg love deg at det er lettere å "blomstre". Det er ikke så rart at du ikke klarer så mye, når jeg var nede på en bmi 15, var jeg dødssliten. Det eneste jeg ville var å sove. Det betyr egentlig at kroppen er så på reserven, at den kun vil prøve å overleve (bruke minst mulig energi). Dette er en ganske skummel fase og jeg er glad for å høre at du får hjelp. Ikke alle som er like tøffe og tar i mot hjelp, så det skal du ha:) Ønsker deg i hvertfall masse lykke til og at du blir frisk snart:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #29 Skrevet 14. juni 2010 26.. Er egentlig ganske fornøyd, for jeg har tatt av en god del de siste mnd Håper å komme meg ned på 25, men for min kroppstype, muskelmasse og bentetthet, så er BMI lureri Forøvrig har jeg rekordlavt kolesterol, god allmennhelse og god uthldenhet. Har store muskler på lår, legger og øvre del av magen. Men nedre del er slapp gitt XD Alle dere som er i grenseland mellom "overvektig" og "normalvektig": Sjekk med legen deres, noen har bare høy BMI uten å være overvektig. BMI er en indikator, men ikke en særlig god, for de som virkelig er overvektige burde skjønne det uten BMI, og de som er undervvektige vet det nok selv også. Muskler spiller en gedigen rolle når man skal måle vekt, og det tar søren meg ikke BMI høyde for. Er man "normalt" høy, "normalt" bygd og har "normal" muskelmasse funker det selvsagt fett, men hvem er det vel som er så normale da??
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #30 Skrevet 14. juni 2010 Nå har jeg 20. Men har jobbet meg opp en del kilo i det siste, for ammingen tok veldig mye av meg.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #31 Skrevet 14. juni 2010 31... rart egentlig..ser ikke meg selv som sååå overvektig,trener 4 ganger i uka så den må vel gå ned etterhvet
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #34 Skrevet 14. juni 2010 og så glad jeg ble for å se at det ikke bare er sylfider her. hilsen 41 over. jeg følte meg en stund veldig alene.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #36 Skrevet 14. juni 2010 var visst 27.. jaja, det er alderen og 3 unger som har lagt seg litt på sidebeina
Gjest eelis+kian Skrevet 14. juni 2010 #37 Skrevet 14. juni 2010 21. BMI er egentlig lureri. Min kroppsbygger-eks hadde 31 i BMI (kategorisert som fedme), men der var det null fett å spore.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #38 Skrevet 14. juni 2010 Jeg spiste noe bederva kjøtt svigers serverte meg da jeg var gravid. Å vips dro BMI fra 28(ikke gravid) til 21,5. Utrolig hva en campolybakterinfeksjon gjør med vekta. Der dro 16 kg og hele svangerskapspermisjonen i dass bokstavelig talt. Og fremdeles er vekta avtakende. Blir en stund til jeg spiser der i gården igjen......
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #39 Skrevet 14. juni 2010 ho ho ho...unnskyld at jeg ler!! Så matforgiftning er tingen altså? (skraper mugg-kultur av en gammel ost... He he)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #40 Skrevet 14. juni 2010 Er det ikke liv -hofte ratio som man bør måle? http://www.overvektig.net/index.php?id=11 Meeeeen da må man jo reise seg opp og gå å hente målebåndet....................myyye arbeid he he
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #41 Skrevet 14. juni 2010 Jepp matforgiftning er tingen. Noget ubehagelig, men effektivt ja:-// he he
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #42 Skrevet 14. juni 2010 26...men bare 5 kg unna 24...så såååå himla gærnt er det ikke...men uvant likevel siden jeg var på 19...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #43 Skrevet 14. juni 2010 26 er den nå, 11 mnd etter siste svangerskap. Lander forhåpentligvis snart på 24 igjen, der er min trviselsvekt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #44 Skrevet 14. juni 2010 Jeg fikk liv og hofte ratio 0.75 og bmi 26
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #45 Skrevet 14. juni 2010 Hvordan går det an, egentlig? tror målebåndet mitt er feil;-) Jeg fikk også liv og hofte på 0,75. Men en BMI på 19.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #49 Skrevet 14. juni 2010 Min er 24 - og jeg er på slankern selv (for å komme ned til trivselsvekt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå