Gjest Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Barna mine liker disse pastaskruene med smak. Røde og grønne (tomat og spinat). Og så tar jeg litt kylling og mais oppi. Bruker også en god olivenolje. Trenger ikke være så avansert. Ser nå skoleavslutning, og da er barna dine eldre enn mine. Så slå til med noe salat og god ost til også du:)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Pastasalaten som jenta mi på 4 liker godt, er ¨ Pastaskruer Agurk i biter eplebiter mais litt olje og sitron tilslutt, banan eller melon yoghurt. Superpopulær!!
FrøkenSprøken Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Fireåringen vår,og de fleste andre ungene vi kjenner, er veldig glad i pastaskruer med pesto, tunfisk og vårløk Det høres kanskje litt rart ut, men det er faktisk barnevennlige smaker
Jenny-penny Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Pastasløyfer Kylling Paprika Agurk Minimais LITT rødløk eller Kyllingfilet biter Fin hakket rødløk Avokado Pasta penne Pesto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå