Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg skrev tidligere t jeg hadde kuttet ut kontakt med en venninne som har oppført seg truende og manipulerende... Nå istad vekket hun meg da jeg lå og sov middag, min datter satt og så på tv, hun hadde visst bare gått rett inn i huset og for å vekke meg og kreve penge tilbake i samme øyblikk for en tur jeg avlyste med henne, jeg hadde sagt hun skulle få de innen onsdag men det var ikke godt nok for henne hun skulle ha de MED EN GANG.. Hun begynnte å diskutere høyt og datteren min ble bekymret.. Synes dere ikke dette er utrolig merklig??? Hun bor 1 time unna meg også.. Fra nå av skal jeg begynne å låse døren!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Oi, dette var jo direkte skummelt. Jeg syns ikke du skal gi henne pengene før du har fått refundert fra reise selskapet. Jeg hadde politi annmeldt henne. Man kan ikke bare gå rett inn i huset til noen å lage et opptrinn forann et lite barn! Nei vet du hva! SKUMMELT.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Hun hadde jo sagt at hun skulle ha de på mandag så det kom vel ikke som noen stor overraskelse at hun forventet å få pengene i dag?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Jeg sitter her skjelven jeg.. Er så glad for jeg bestemte meg for å kutte henne ut, dette beviser bare at jeg hadde rett om henne!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Uansett så buser du ikke bare inn i noen sin stue. Uinnvitert. Og oppfører deg truende forann et barn. Jeg hadde virkelig politi anmeldt henne, og bedt om besøks forbud!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 politi anmeldt = politianmeldt besøks forbud = besøksforbud mvh. AMO - http://folk.uio.no/tfredvik/amo/
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Jajjajajjajajajaja Ta meg i rumpa med den boka der! Du forsto hva jeg skrev eller? TISPE!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Haha! Du er lite ustabil du... Kanskje like ustabil som hun som braser inn i stuene til folk? Ja, det tror jeg at du er
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 reise selskapet = reiseselskapet. du glemte den, amo..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #10 Skrevet 14. juni 2010 Så mye å gjøre og så lite tid.... Takk for hjelp. Vi trenger all den hjelp vi kan få i en verden av uhelbredelige orddelerkriminelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå