Gå til innhold

Syns du dette er litt sært ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en god venninne takket være Facebook.

Hun er amerikansk, og kontaktet meg fordi hun lette etter mannens norske slektninger, og hun så at vi hadde samme etternavn.

Hun er 18 år eldre enn meg, og har voksne barn. Vi utvekslet et par mail i starten, og fikk en fantasktisk kontakt med en gang. Nå har vi mailet ofte og jevnlig i over et år, og har blitt gode venner, så godt som det er mulig gjennom bare mailing. Vi opplever hverandre som...ja..en slags sjelevenner:-)

jeg syns selv det er litt snålt og eksentrisk, og da jeg nylig fortalte til mannen min at jeg fremdeles har konktakt med henne som lurte på om jeg var i familie med mannen hennes, begynte han å le noe så voldsomt, og syns det var ganske så spesielt. Han klarte ikke å sette seg inn at det gikk ann å knytte kontakt på den måten.

hva syns dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres kjempehyggelig ut jeg! Så fint at dere har fått så god kontakt!

Skrevet

Synes det høres koselig ut og det fins ingen regler på hvordan vennskap skal oppstå og hvordan de skal vedlikeholdes:)

Skrevet

Nei, altså, ikke sært, men ser ikke for meg at jeg hadde klart å vise det samme engasjementet selv. Det hadde nok bare blitt med et par mail, og så hadde det sklidd ut. Nå man vet at man med stor sannsynlighet aldri vil få treffe personen, så mister det litt for meg...

Men sånn er vi så forskjellige! :-)

Og koselig for deg, da! :-)

Skrevet

fint å høre at positive reaksjoner.-) Jeg ble litt satt ut av mannen, og litt flau, for han forsterket følelesen min av at dette var litt snålt....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...