iok med sønn <3 Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Ja, da er jeg blitt dårlig igjen, og det føles som tidligere i svangerskapet egentlig... jeg spyr innimellom og er slapp, trøtt og ont i kroppen... kan jo vær spysyken også, men føler liksom det er en annen måte å spy på når det er svangerskapskvalme enn når det er spysyken...? Noen som har peiling på dette? Tenkte å ringe legen i morgen om jeg er likedan da... for det er ikke noe særlig, og det er ikke lett å jobbe når jeg føler meg så uggen heller.... er 50% sykmeldt fra før, så da må jeg vel ha ny sykmelding for perioden jeg evt er dårlig?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jepp,er normalt gitt :S Hadde det selv ved de tider der
iok med sønn <3 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 Fikk du det liksom igjen etter å ha hatt det supert i flere mnd? Off... å hvor lenge varte det da? Vet jo at noen har det hele svangerskapet, og all honør til de, men jeg synes detter er utrolig kjedelig. Hadde liksom glemt heile kvalme greia... Å alt var veldig bra
Løvinna30 Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 jeg har vært ekstremt kvalm fra uke 6 til uke 23.. men er kvalm innimellom. Det kommer og går liksom.. Er i uke 33 forresten :-)
Mamma 2010 Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 jada! Jeg fikk det igjen nå ved stress! bare ta det litt rolig og hvl deg mye:)
iok med sønn <3 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2010 Oki. Blir jo stressa av at jeg ble så dårlig... Jeg har jo en jobb jeg bør gjør i morgen, men vet sannelig ikke jeg... Off, bare tanken på å dra på tur "verker", så... men får høre med jordmor i dag hva hun sier... Legekontoret var stengt i dag, så fikk ikke snakka med legen min heller... jaja...
min lille fotballspiller<3 Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Har selv ikke vært noe kvalm før i svangerskapet men har begynt å bli kvalm nå... særlig på formiddagen.. helt grusomt. Er i uke 30.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 fikk kvalmen i uke 7 først som varte til uke 16 ca.. så fikk jeg det igjen i uke 31-32ca..Men varte heldigvis bare 1uke ca... Satt på bussen en dag da og måtte plutselig kaste opp.. Ikke akk noe særlig på en buss kan man si men.... Hender jeg har noen dager ennå jeg har det men da er det pga jeg ikke får den søvnen jeg trenger om natta..
iok med sønn <3 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2010 Kjekt med tilbakemeldinger Ikke kasta opp i dag da! *tommel opp*, men formen er jo helt dass... hehe... Var akkurat med jordmor nå, og hun sa det var bare å gå å legge seg i senga igjen... Jeg kastet nok opp fordi det var mye forje uke, så jeg rett å slett var sliten... åsså fikk jeg en influensa ligendes sak, så jeg ble dårlig i kroppen, forkjøla o.l. Så jeg sover mye midt på dagen da... noe jeg ikke gjorde før, me mindre det ble kun 2 timer på nattestid... Jaja.. satser på at det blir bedre utover i uka. Skal ikke på jobb på to dager nå, så da får vi se om formen stiger
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. juni 2010 #10 Skrevet 15. juni 2010 Ikke mye kos den kvalmen.. Håper jeg har dosa mi.. 2uker igjen til termin nå.. Holder med den kvalmen jeg hadde i starten.. Kastet heldigvis ikke mye opp da.. 3-4ganger bare men ekstrem kvalm Venter ei jente du og el?
Sagastar Skrevet 15. juni 2010 #11 Skrevet 15. juni 2010 Er i uke 34+2 litt kvalm innemellom. Moren min var kvalm hele svangerskapet så jeg tror ikke det er noe galt.... Vi er heldige, ikke så mange uker igjen, ikke sant? :-) Lykke til!!!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. juni 2010 #12 Skrevet 15. juni 2010 galt er det ikke.. mamma gikk 9mnd med kvalme med meg og.. glad jeg slapp unna med ca 8uker..
iok med sønn <3 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 15. juni 2010 Mamma var ikke så kvalm egentlig... så jeg tror rett å slett det er stress. Men i dag har jeg vært flink å slappet av, sovet mye... så føler meg bedre allerede Jeg venter gutt Han liker å lage litt kvalme for mora si hehe... Jaja.. 8 uker igjen da
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 15. juni 2010 #14 Skrevet 15. juni 2010 Jeg har ikke slitt med kvalme i svangerskapet (oppdaget jo at jeg var gravid veldig sent da) Men nå er jeg i uke 32, og har vært kvalm i noen dager :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå