Gå til innhold

Alltid usikker **Høygravid**!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gikk det i dag? fikk du liv i bebisen i magen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ikke så mye enda..og er litt engstelig. Kjenner noen bevegelser innimellom hvis jeg dytter mye på magen, men er egentlig litt usikker om det er babyen eller kynnere når jeg kjenner noe uprovosert.

Skal ha cola med isbiter etter at dattera mi har lagt seg, vil ikke gi henne inntrykk av at det er greit å drikke cola på hverdager.

Heldigvis har jeg jordmor time imorgen, vi bor langt ut på landet og jeg kan ikke kjøre. Mannen min vil ikke at jeg skal ringe føden fordi han gidder ikke å kjøre meg til byen.

Skrevet

så du skal føde i drammen,hvor bor du?

bor på steinberg jeg.

men kjære deg, jeg mener det er sååå utrolig viktig å reagere hvis man kjenner lite liv! Ikke for å skremme, men min historie er bevis på at man MÅ reagere når man kjenner forskjell i bevegelsesmønsteret til babyen.

Jeg kunne mistet gutten min i magen om jeg ikke hadde reagert...Hadde kjent lite liv fra kvelden i forveien. Kjente jo liv, men syns det var meget lite..ringte føden og fikk beskjed om å komme. tenkte å bare dra innom en tur for å roe nervene:) 2 timer etter var gutten min ute med hasteks pga svikt i morkaka. Gutten min fikk ikke nok næring og var veldig slapp. Han hadde ikke overlevd en vanlig fødsel(dette var han for slapp til) og de turte rett å slett ikke vente lenger.

jeg er sjeleglad for at jeg stolte på meg selv og magefølelsen min, ellers hadde jeg aldri tilgitt meg selv.

Nå sier jeg ikke at det er noe galt hos deg, men jeg er et vandrende bevis på at man MÅ stole på magefølelsen sin! Det er såååå viktig! Ring heller en gang for mye,enn en gang for lite!

Om ikke mannen din vil kjøre, så gjør jeg det:-) Kommer med en gang!:)

Skrevet

Takk så mye for at du bry deg nok til å skrive. Jeg var ganske bekymret, og setter pris på historien din, selv om den var litt skummel.

Mannen min bare synes jeg er paranoide, det er jeg sikkert. Drakk cola og isbiter, og begynner å kjenne litt mer til henne nå. Er fortsatt ikke full fest der inne som det pleier å være etter litt cola, men nok til at jeg føler meg trygg til å vente til imorgen.

Kunne aldri tilgi meg selv om noe skjedde med den lille jenta i magen.

Skrevet

oppdater meg gjerne når du har vært hos jm i morgen:) Alt går nok veldig bra:) Er veldig lurt å være føre var;)

Håper du får sove litt i natt og at alt går bra i morgen:)

Stor klem

Skrevet

OMG!!! at mannen din ikke giddr å kjør deg inn til sykehuset er jo helt sykt!!!! Hva slags mann er det liksom? beklager å måtte si det men.. Uansett lykke til og så håper ejg alt bare var bra med bebien og deg!!

Skrevet

Håper du oppdaterer hvordan det går hos jordmor.

Når det gjelder babyen i magen så skal en faktisk være litt paranoid for å bruke det uttrykket. Jeg synes faktisk mannen din var litt ufølsom der. Ikke stygt ment altså. Men ta å stram han litt opp. Eventuelt la jordmor ta en prat med han om viktigheten av å følge med på liv i magen. Det kan jo være han ikke "vet bedre".

Lykke til!! Håper alt bare er bra med vesla i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...