Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Hører man noe fra nav om når permisjonen og fødselspenger er i orden, og når evt første utbetaling er ?? Når skjer i såfall dette sånn i forhold til permisjonen?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Du får brev fra NAV. Jeg fikk første utbet. 3 uker etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Det var et papir som manglet til min søknad, uten at jeg visste om det eller fikk beskjed. Derfor var første utbetaling meget forsinket, etter at jeg endelig luktet lunta ei tid etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har begge ganger fått penger lenge før veddtaket. De kan ikke sende ut noe veddtak før de vet når fødselen var.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Så man kan risikere å gå noen uker uten penger med andre ord?? Jeg får siste lønn (feriepenger) fra arbeidsgiver 15 juli. Har termin 7 august.. og hvis det etter den tid tar noen uker så kan jo det bli morro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå