Gå til innhold

slutt på kvlame i /etter uke 12????


førstegang87

Anbefalte innlegg

noen som har opplevd å være syyykt kvlam og dårlig ....og blitt mye bedre etter uke 12 ???? jeg er 7+4 og blir bare værre og værre i formen .. sover heele tiden , spyr og konstant kvlALM og uvel =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forrige svangerskap ga trettheten seg i uke 13-14. Men jeg var ikke kvalm den gangen.

Nå håper jeg som deg at kvalmen forsvinner når jeg går over i 2.trimester. Men kjenner flere som har vært kvalme hele svangerskapet, så tror ikke det er noe fasit på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blir bedre etter uke 12/13.

Ikke moro å ha det på den måten. Har du prøvd reisesyketabletter eller akupunktur? Det hjalp i alle fall meg i første svangerskap.

 

Krysser fingrene for at det snart går over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen min sa idag at det ofte kan vare til uke 20 ol.... jeg fikk meg litt sykemelding, fordi jeg blir bare helt utmattet av kvalmen... har en ganske så stressende jobb, så tror det er lurt å ta det litt med ro... håper du blir bedre! Prøv akupunktur! det gjorde at jeg ble litt bedre, og slipper unna de værste spy bølgene....! lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt og lest at kvalmen forsvinner etter uke 14 så bare å stå på. Jeg var selv innmari kvalm, men ble tipset om å kjøpe Sea-band på apoteket og bruker det. Det har fungert veldig bra på meg, så jeg går rundt med de båndene på døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte sea band med stort hell, og akupunktur hjelper både mot kvalme og tretthe så ville fått meg noen nåler om jeg var så dårlig som deg.

Håper du snart blir bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spydde til uke 20 sist...

Denne gangen har det så langt ikke kommet noe :-)

 

Veit av mange som har god hjelp av sea band...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff kjenner til det, nå er jeg 8+4 og formen er helt ELENDIG :(

Vært på Kreta i 14dager og det var ikke akkuratt en fin ferie for å si det slik,kvalm hele tida og kastet opp i ny og ned.dette er veldig uvant for meg siden jeg ikke var slik forje gang jeg gikk gravid...

Så vi får bare krysse fingrene for at vi blir bedre XX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg av de som har vært veldig kvalm, men har følt meg mye uvel. Dette har gitt seg i løpet av den siste uka, så for meg var 12 uker den magiske grensa:) Håper det blir sånn for deg også!

 

Nå er egentlig alt jeg merker en voksende mage, litt ømme pupper og at jeg blir lit fortere sliten enn normalt. Egentlig veldig greit med andre ord:) Håper det beste for alle dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...