Gå til innhold

Min lille snåle gutt ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn som ble 2 år i slutten av mai. Han har nesten ikke språk, sier bare noen få ord. Men, plystre som en mann, DET kan han. Jeg har aldri hørt et så lite barn plystre (er utrolig moro å høre). Er det vanlig at så små barn plystrer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, så artig. Min lille drev faktisk å plystret litt når han var mindre (nå 27 mnd) men det er lenge siden jeg har hørt det.

Skrevet

min gutt er 3,5 år og kan ikke plystre :)

Skrevet

Har faktisk ei venninne med en sønn på 1 år, å han plyster:-) artig å høre...

Skrevet

Jøss! Her er de tidlige ute;)

Her tror jeg jentene lærte seg å plystre da de var rundt 4 år?

Så jeg bleinponert av din lille knott jeg:)

Gjest Morn du
Skrevet

Min yngste har "alltid" hatt problemer med språket, men hun var den første til å plystre i sin aldersgruppe i barnehagen:)

Skrevet

hehe..den ene gutten min var stum til han var 2,5 år og snakket flytende bergenser da han åpnet kjeften. Jeg var i sjokk!! Dumme meg trodde han skulle prate som oss:)

Skrevet

Ha-ha..Jeg ser/hører det for seg..Min lille snakker med Brønnøytonefall :o) Vi er trøndere da..Men det er et helt annet tonefall derifra....:o)

MEN han begynner og si ifra at han må på do:o) Og tisser der!!!Og det veier opp for den "mistenkelige" dialekten:o)

Skrevet

Hehe, så morro! Jeg har aldri hørt så små barnplystre. Har ei jente på 5, og hun plystrer ikke. Har også ei jente på 2 som heller har noe særlig språk. Men hun kan en røys med sanger på rams, og synger for full hals :-) Di er rare, fantastisk alder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...