Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp vært til modn.akupunktur der JM også sjekket modning... Er visst umoden, hadde termin i går.

Har aldri fått sjekket modning før (født 2. ganger...), så dette sier meg egentlig ikke noe...(litt pinlig det men). Ikke gadd jeg spørre så mye heller, for jeg blei liksom litt skuffa...

Noen som har opplevd fødsel innenfor "rimelig tid" (si en uke) selvom cervix var umoden?

Kan jeg risikere å måtte få sånne piller?? Vil jo helst ikke det...

Et utålmodig sukk fra meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt i håp om at noen vil svare:)

Skrevet

Modninga kan skje kjempefort,så ikke fortvil :)

Skrevet

Sist gang æ va gravid så va æ helt umoden og hadde null åpning da slimproppen gikk og rian bynnte med et brak på mårran. Dessverre sia æ va førstegangs og ikke minst umoden så va d over 1 døgn med modningsrier hvert 3 minutt. Men det funka! Da æ kom inn på sjekk etter 36 tima med de hær rian så va d 4 cm åpning og æ va i aktiv fødsel ;)) Så kroppen ordna d flott sjøl ;)

Du ska se at plutselig e du i fødsel ;)

Skrevet

det at du er umoden trenger ødvendigvis ikke ha så mye å si for når du går i fødsel... riene starter uansett =) jeg var begynte å modnes i uke 36 sist... og var vel så å si overmoden en uke før vannet gkk 6 dager før.

Skrevet

Trenger ikke å ha noe å si. Venninna mi födte nettopp tvillinger nå. Hun var på föden og sjekket bla modning på en fredag. De sa da at hun ikke var moden, ingen åpning og lang livmorhals. Natt til söndag etterpå gikk vannet og hun födte söndag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...