Gå til innhold

Vasking av klær, hvor tidlig?


vbu

Anbefalte innlegg

Har to måneder til fødsel men merker at jeg begynner å stresse at jeg burde vaske klær, vugge og sengetøy for ungen i tilfelle den kommer tidlig (pluss at jeg har veldig lite overskudd for tida). Men jeg er også litt redd at det er for tidlig så jeg må ta en runde til på grunn av støv osv. Hva med dere, har dere vasket allrede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har termin 8 august, og har vasket opp alle klær. Det gjorde jeg i går ;) Og la det i en tett plast kasse. Så legger jeg d i kommoden når d nærmer seg. Det er vell det jeg har gjort av forberedelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i slutten av august og har akkuratt satt på min første maskin med babyklær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

9.aug. her! men fødte i uke 37 sist, så føler ekstra behov for å være klar før uke 37 denne gangen. Med en liten en i skjørtekanten i tillegg, syntes jeg det er heeelt greit å være tidlig ute. Gjør som hun over sier, legg det i tette plastbokser og putt det i kommoden mot slutten. Vugga kan du jo vaske, og bare gå over med en støvklut på slutten? Tenker jeg å gjøre. + vaske sengetøyet og legge det i bokser, tar det ut og lufter rett før:)

Gleder meg til å bruke alt iallefall:)

Ha en god dag!

pssst, vurderer til og med å begynne på fødebaggen jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaska babyklærne i dag jeg :) Og hadde min siste runde med innkjøp til småen i går (olje, ammeinnlegg, bleier og badebalje) Er 33 uker på vei nå, så jeg tenker det kan være godt å føle at man begynner å ha ting klare i tilfelle noe skulle skje.

 

Rer på senga og legger i kommoden også, tenker det er begrenset hvor mye støv ting kan samle på bare en måned eller to ;) Legger bare et teppe over, så tror jeg det skal gå ganske fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vasket litt tøy,men ikke ordnet vogn og seng enda....venter 4uker til tenkte jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legge klærna i tette plastposer?? Hjelpe meg så skremt jeg blir over renslighetshysteriet:( Er ikke rart tallet på allergiske småbarn har eksplodert siste årene:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 32 nå. Og begynte å vaske klærne for en stund siden. Imorgen kommer de siste tingene også i hus da vi er i konstant beredskap nå.. Har vært innlagt 2 ganger med rier og avkortet livmorhals, så jeg er forberedt på at vår kjære sønn vil ankomme tidligere enn ventet.. Jeg syns at det er veldig greit og ha ting klart.. Mentalt så slapper iallefall jeg mer av.. :) Gleder meg til å hente vognen imorgen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...