Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Er 36+4 idag, merker noen treige bevegelser hvis jeg dytter på magen, men ellers ingenting. Har blitt ganske rolig der inne siden lørdag. Er ekstremt paranoid og bekymrer meg alltid om det er noe som er galt, men vil ikke ringe til sykehuset heller. Har time hos jordmor imorgen og har så lyst til å holde ut til den. Gleder meg til å komme meg hjem fra jobben om 2 timer så jeg kan stappe i meg noe kaldt og sukkerholdig for å se om det hjelper.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 se åssen det er når du kommer hejm og får slappet av.. legg deg på senga/sofan og kjenne etter.. Drikk saft Hender Vesla er rolig her og så her hjelper det at jeg legger meg ned da kommer a i hundre Sier hvertfall i fra at alt er som det skal.. hvis ikke noe mer action der inne ring føden.
fått attpåklatt Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Bedre med en telefon for mye til føden enn en for lite - ikke noe hyggelig å gå rundt å være bekymret! Ring du!!!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 håper alt er bra med dere begge:) fikk du snakket med føden? Hvordan gikk det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå