Hiv o'hoi Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 både ja og nei. Vogna er super god å trille, lett som bare det.. Jeg elsket den når Lille Wille var baby og brukte bagen. Jeg er ikke så fornøyd med den nå som han har gått over til sportsdelen.. Vurderer derfor å selge min nå.. Men vogna er super til litt lettere/spedere småbarn enn mitt kanskje. Da han er ganske stor og tung og tar stor plass Må jo også legge til at jeg hadde en cameleon tidligere, som jeg solgte.. men angret så på at jeg solgte den, at jeg kjøpte en til.. hehe.. Så ja, den er nok verdt pengene.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 Okei Jeg er så i tvil, har ønsket meg den leeenge men...Vanskelig å bestemme seg Btw; mente selvfølgelig cAmeleon
Hiv o'hoi Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Det er en kjempe god vogn.. Men jeg liker ikke liggestillingen i den, og den er aaaltfor liten til Sebastian som er 3 år. Han kunne ikke brukt den når han var 2 engang.. Men han er stor han også da.. Men den er super å trille, men den er ikke fullt så god på grus/skogsveier.. Ta med barnet ditt og prøv i butikken.. Om barnet er såpass stort at det skal ha sportsdel da.. Om du skal begynne med bagen, så er vogna perfekt.
It's all about me Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Bruker den for andre gang nå, så ja den er verdt hver krone. Kjøpte den i tillegg i USA for 3700,- ny, så kan ikke klage. Se på buggaboostrollers.com hvis du har m,uligheten til å få sendt derifra. Lett å ta inn og ut av bilen, knall å trille, fungerer bra med ståbrett til større søsken, på grus og snø snur jeg kjøreretningen og triller med de store hjulene forran, ungene har super oversikt når de sitter i sportsdelen, og den har stor kaelesj til disse solfylte dagene.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2010 Frokostquiz: Har du kjøpt din derifra?
Trollemor75 Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Vi er kjempe fornøyde med den. Gutten er 16 mndr og vi liker den bedre enn Jogger City Mini trillen vi har som vogn nr. 2. Kan egentlig ikke tenke meg en annen vogn. Vi bor i byen og den er perfekt for forholdene: lett og kompakt, lett å trille, behagelig for gutten. Vi kjøpte vinterhjulene for snøen og når vi er ute i naturen, samt flybagen for turene til utlandet. Vi kommer til å bruke den helt til gutten har vokst ut av den, og det ser ut til å være en stund til det.
It's all about me Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Sorry sent svar, men ja jeg har kjøpt min derifra. Var salg og dollaren var rekordlav, så føler jeg gjorde et varp. Kjøpte den i denim som i tilegg er litt dyrere enn de andre stoffene. Uansett knallgod vogn )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2010 Frokostquiz: Takk for svar, du gjorde nok et varp der! Er sittedelen på vogna liten? Jeg skal bruke den til min soon-to-be 2åring
It's all about me Skrevet 14. juni 2010 #10 Skrevet 14. juni 2010 Nei sittedelen synes jeg absolutt ikke er liten. Nå har ikke mellomste brukt vogna siden minstemann kom da hun var 20 mnd, men da hadde hun god plass. Men kan skjønne de som opplever at det blir litt trangt mellom hodet og kalesjen etterhvert, selv om jeg aldri opplevde at hun stanget.
Suikerklontje Skrevet 15. juni 2010 #11 Skrevet 15. juni 2010 Cameleon er ei helt grei vogn til sitt bruk, men jeg ville ikke kjøpt den som hovedvogn. Vi bruker den til byferier og til å ha i bilen. Du bør ta med barnet i butikken for å prøve om vogna er lang nok i ryggen. Her måtte vi pakke ned vogna i vinter da minstemann var 13 måneder. Da måtte han ligge med bøyd nakke for å få plass til hodet. Nå som vi ikke bruker vinterpose har vi funnet vogna fram igjen, men den er knapp. Han er 17 måneder nå, og etter sommerferien selger vi den. Storebror på snart tre fikk ny vogn da han var 18 måneder. Jeg prøvde ham oppi Cameleon nå som vi fant dem frem. Beina var perfekt lengde til vogna, men han stakk et halvt hode over kanten. Vi hadde ikke klart å fått kalesjen på. Vogna er perfekt til små babyer som akkurat har lært å sitte, men som gjerne siger ned i klassiske sportsvogner med flat rygg. På denne vogna sitter de godt støttet opp på sidene. Jeg likte også veldig godt bagen, romslig og god. Mitt råd er å tenke gjennom hva dere skal bruke vogna til, og å prøve barnet oppi. Det at ei vogn er perfekt for en familie vil ikke si at den passer for en annen. Lykke til med valget! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå