Gjest Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 I såfall når har du det, i forhold til sjølv eggløysinga? Før? Under? Eller etter? Pleier å ha slike murringar sjølv,og har alltid trudd det var under eggløysing eg hadde det. Men eg hadde slike murringar no torsdag (eller fredag), og i helga vart det litt uhell, så då lurer eg på korleis dette vart i forhold til eggløysinga. Trudde egentleg at eg skulle ha eggløysing for nesten to veker sidan. Men vart litt usikker, sidan eg hadde murringar før dinna helga. Vart kanskje litt uoversikteleg ditta, men uansett set eg veldig stor pris på svar!
3småtroll♥ Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jeg pleier å ha det både en stund før eggløsning (1-2 uker før) og den dagen jeg får mensen. Noen ganger begynner det dagen før mensen også.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Hadde det nå mens jeg hadde eggløsning. Menssmerter/murring og vanlige eggløsningssmerter på ene siden. Får det noen dager før mensen også.
*Rutletutt* Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Jeg pleier å kjenne murringer i ca en uke før el og noen dager etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå