Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen?

Har dere begynt med noen forberedelser?

Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning så dagene går seeeent syns jeg. Må ta det ganske med ro for å ikke gjøre det verre..

Ellers har jeg hatt en del kynnere den siste uka, nå også om natta, ganske vonde og irriterende til tider.. Også er jeg TRØTT! Kunne sove hele dagen om jeg ville:P Merker og det ikke er like lett å snu seg i senga eller komme opp av sofaen som før:p magen vokser for å si det sånn;)

Men ellers er formen knall! Gleder meg masse til babyen kommer i beg. av september! Har handlet inn det aller meste nå, og gleder meg til jeg kan begynne å innrede barnerom, vaske klær osv. (litt tidlig ennå;))

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kommet til uke 30, og er hjemmeværende :) Formen er super etter mye plager og premature rier :) Magen er i veien, og merker en blir fortere sliten, men det er det som hører med :))

Har ikke så mye å forberede, bortsett fra å male baby rommet og å kjøpe ny madrass til senga :)

Skrevet

Tja, jeg er i full jobb ennå (startet uke 30 i dag), går ut i ferie 9. juli og deretter rett i permisjon. Formen er veldig bra, trener og driver på som vanlig. Men kjenner jo at jeg har mer behov for søvn, er mer sliten på kveldene og ikke så mye ork til husarbeid (ikke at jeg noen sinne har hatt det, altså). Er også sliten av konstant sparking og kynnere om en annen når jeg sitter ved pc på jobb. Må opp å gå innimellom for å roe ned mini i magen når sparkingen blir for ille! Og så ukonsentrert og distre da. Blir mye internett og BiM, for å si det sånn....

Synes foreløpig det er mest stas å handle nye ting til meg selv ;) (Les: Mamma- og ammetøy).

Mannen min driver med oppussing av barnerommet, men jeg haster ikke på ham fordi bebis uansett skal sove inne hos oss mens det er nattspising. Gooood tid, tenker jeg at vi har!

Har kjøpt vogn (pga salg), madrass og stellebord + noe klær og en ammepute (til bruk i sengen min nå, hehe). Skal vel kjøpe noen kluter og håndklær + overmadrasser (før vannet går og melken kommer) men ellers skal vi ta det litt etter hvert. Bor kliss midt i Oslo sentrum så jeg får vel tak i et jeg trenger etter bebi kommer også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...