Gå til innhold

Hva er deres erfaringer med Brio Go?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver meg her jeg, siden det tydligvis er mest aktivitet i dette forumet. Jeg har veldig lyst til å kjøpe Brio Go til babyen som kommer i oktober, men flere rundt meg tror den er upraktisk for oss som bor på landet med mye grusveier, og at de små hjula ikke vil tåle snø og vinter. Kan jeg få tilbakemeldinger fra dere som har gode eller dårlige erfaringer med denne vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den og er veldig fornøyd.

Klart det er mindre hjul enn mange andre.

Men den er en sportsvogn å regne i sammenligning med feks Bugaboo.

Jeg klarte meg fint med den i vinter.

Har hatt mange vogner, blant annet Mountain Buggy.

Men er så glad for å ha ungen vendt mot meg at jeg ville ikke ha byttet til den igjen.

Elsker vogna!

Skrevet

Sjekk ut danske Seed Pli. Den kan få ski i stedet for hjul den. Letthånterlig, stilig og den blir usansynlig flat når den legges sammen. Drømmevogna om du gidder å bruke litt penger på vogn. Brio Go er jo også en dyr vogn. Har hørt mye bra om den, men også hørt om folk som sier den er vanskelig på vinterføre, og ulent tereng, og at den er som en sportsvogn med tre hjul, selv om den har fire. I min by selges den ikke engang. For oss er Seed Pli tingen da vi bor på landet i nordnorge og har småbil i tillegg. Det er jo nesten en hel utdannelse for å finne ut hva som er den riktige for akkurat din bruk, men du finner nok ut av det. Uansett anbefaler jeg å prøvetrille før du kjøper, i stedet for å bare katalogshoppe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...