Pinnus Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Er det stor forskjell på disse? Noen som har noen favoritter? Har fått prøver på 3 forskjellige i gratispakkene og syns kvaliteten virker veldig forskjellig. Kjekt å høre erfaringer før man kjøper inn til å ta med seg på sykehuset...
Minimo <3 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 forige gang så brukte jeg bare sånn billig skit! aldri igjen.. men no skal jeg prøve meg på Avent sin og håper på positivt resultat
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Har skjønt på tidligere innlegg om dette at det maaaaange meninger om dette. Men.... min favoritt er Chicco. De er skikkelig bra, har liksom et tynt plastlag på baksiden slik at det ikke er mulig at det lekker igjennom. Også er de nesten som bittesmå bleier. Vesken blir geleaktig inne i ammeinnlegget slik at man ikke går rundt og føler seg våt og fuktig dagen lang. Jeg har lest her inne at man ikke får kjøpt de på apotek lenger.... men det er mulig å bestille de på nettet, de er ikke så dyre heller. Det er bare å google så finner man et par steder man kan bestille på nettet. :-)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Hei, Jeg minnes at jeg likte både Chicco og Medela (?) sine. Avent var grusomme - altfor små & tjukke ;o) ..det så skikkelig rart ut utenpå klærne.. Lykke til ;o)
LettBris Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Jeg kjøpte Libero sine nå, har noen erfaring med dem?
Skåpmusa Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Thermobaby sine!! jeg lover deg..de er de beste!!! kjøpes på barnas hus eller babykos (kan bestilles på nettsidene deres også) Jeg hadde aldri klart meg uten de..var desperat hvis jeg gikk tom. De billige (natusan o.l) er jo bare tull, kunne like godt putta litt dasspapir inni bh`en :-) Kommer garantert til å bruke de nå også ;-)
jubaloooo med to stk Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 sist var jeg veldig fornøyd med Coop sine, billige og bra. NUK sine er også fine, men skitdyre:)
på tide å prøve? Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 chicco er uten tvil best. selges ikke på apotek lenger, men de har de på babyshop og noen nettbutikker
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Chicco uten tvil!!!! Har prøvd mange forskjellige merker, men ingen som slår disse
Pinnus Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2010 Har fått prøve på Thermobaby, Libero og Avent. De fra Thermobaby ser mye mer komfortabel ut enn de to andre. Mykere er de også. Da er Thermobaby og Chicco notert. Bestiller nok bare en boks til å begynne med for å teste, men greit å vite hvilken ende man skal begynne i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå