Gå til innhold

Treff i Tromsø:-)


Benny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Har ikke enda vært på treff, men kunne tenkt meg og forn på treff nu:) når tid har du termin? hadde 2.nov, men blei fløtta til 30.okt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du:-)

 

Nei, ikke jeg heller. Og har heller ingen andre venninner som er gravide, så er litt alene:-) Har termin 27. november:-) Den foreløpige ihvertfall:-)

 

Benny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hadde vært hyggelig og fått noen venner som også er gravide så man har noe til felles :) Jobber 2 uke borte og 2 uke fri så har mye fri tid og kjenner ikke mange hær i Tromsø..Kan høre om det er fler som vil være me på treff etter hælga på bim så får man bare møte opp på treff uansett om det e litt kjiipt når man ikke kjenne nån :) men man blir jo kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg kjenner heller ikke så mange som er gravide i Tromsø! Hadde vært kjempe gøy om vi hadde fått til et treff eller noe :) Er ganske nylig flytta hit, så kjenner ikke så aalt for mange her i byen :P

 

M91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. så at det var sotte opp treff no på tirsdag, men kommer ikke til tromsø før på torsdag så æ blir me på næste treff som blir sotte opp da :) syns di fleste skulle ha i september så blir bra me nån fler i okt å nov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...