Gå til innhold

Vi fikk en nydelig gutt 10 juni


Frk. Lykke

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her med en liten gutt i fanget.. Jeg ble innlagt på Ullevål til observasjon sist onsdag pga.stigende blodtrykk og hodepine. Under legevisitten torsdag klokken 11 ble det bestemt at de ville ta han umiddelbart. Klokken 12 lå jeg på operasjonsbordet... og 12.30 var jeg på oppvåkningen. Det gikk så fort!! Og for en opplevelse!!! Stemningen på operasjonsstua var helt fantastisk! De folkene der kan jobben sin og vet hvordan gjøre pasienten trygg. Det var mye latter og godt humør.

 

Lillegutt ble født i uke 36 og var hele 3300g og 49 cm. Og helt nydelig! Han sover og spiser. Han er kun våken de minuttene fra han våkner til han får mat. Vi steller han ved 21 tiden på kvelden og våkner en gang på natta for å spise. Nå i skrivende stund sitter jeg og venter på at han skal våkne, la han til å sove i 9 tiden i morges.

 

Gled dere jenter!! Det er så fantastisk å ha en liten i hus... Nybadet baby er det beste som finnes...

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt mye på deg i det siste!

Gratulerer så med lillegutt! :-)

 

Har fortsatt igjen 6 uker jeg da....

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!!!

 

Jeg lengter og er sååå nysjerrig (vet ikke hvordan det staves på norsk ;-) på om vi får en gutt eller jente. :-)

 

Stor klem til er alle og ha en nydelig sommer!!!

 

/Annelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER med gutten!!!

Jeg syns han var stor jeg da.......og bra var det når han kom så tidlig!

 

Jeg håper dere får en deilig sommer og at lillegutt sover og spiser og gleder sin mor på aller høyeste nivå!!

 

Vi har tre uker igjen, og er så utrolig spent på hvem som kommer til oss. Jeg ønsker meg en søt og nattsovende baby......men ham var det du som fikk:))

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille gutten. Regner med at storebror er stolt:-)

Håper alt er vel med dere alle fire!

Jeg har 6 uker igjen til termin.

God sommer og håper på felles trilleturer og cafebesøk til høsten!

 

Klem, Vivi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!! Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger!! Dere har så mye fint i vente... Det å få se sin lille for første gang er så fantastisk. Jeg koser meg så med den lille her hjemme. Jeg klyper meg ofte i armen for å vekke meg selv for å nyte øyeblikkene..tiden går så altfor fort. I dag er lillegutt allerede en uke gammel.

 

Jeg håper vi ses til trilletreff til høsten. Det blir spennende å se hvem som lurer seg i deres mager. Ikke fortvil, det finnes mange sovebabyer- en til dere hver :)

 

Hold ut jenter, snart er det deres tur!!

 

God sommer så lenge!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Stor og frisk gutt :-) Nyt babytida!! Tida går så alt for fort. Og nyt sovestundene også :-) Hilsen ei som hadde kollikkbebis med førstejenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...