Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i hele dag vært kvalm, svimmel, hatt hodepine ...rett og slett skikkelig uggen. Har i tillegg hatt noen sinnsyke smerter. Ikke ordentlige rier slik jeg husker fra de andre fødslene, men akkurat som om jeg kjenner at ungen vrir hodet nedover ( hodet er festa) samtdiig som magen blir knallhard helt nederst. Har hatt enormt mye kynnere i svangerskapet og dette er mye mye vondere. Klarer ikke puste meg gjennom det heller da smerten var veldig konstant i nesten en halvtime. Etter at det slapp har jeg hatt små "tak" som varer bare noen sekund. Noen som kan forklare eller har hatt noe lignende? Jeg er 39 + 4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik som jeg leser det ville jeg kanskje tenkt at noe er på gang.. hvorfor ikke ringe føden å høre hva de mener? med tankte på hodepine å svimmelthet å kvalmen kan det jo være et tegn på at mini er på vei ?

Skrevet

Jeg skrev akkurat et innlegg og lurer også på litt av det samme Curlyse:) har hatt konstante smerter i korsrygg/bekken + mensmurring i mange timer i strekk i natt, med små "topper" der det intensiverte seg voldsomt så jeg også slet med å puste. Magen konstant hard og veldig vond. Alt var vondt, vondt ligge, gå, sitte etc. Men det ga seg dsv etter fem timer cirka. Er førstegangs så vet ikke hvordan rier kjennes ut, men det må ha vært noe lignende i hvertfall. Kynnere har jeg hatt mye av i det siste, og dette var definitivt noe annet.

Skrevet

Min første tanke var jo også at noe var på gang, men det ble liksom aldri ordendetlige rier. Er tredjegangs så jeg husker godt hvordan de kjennes ut .... Ellers har jeg jo hørt om tredjemann at "han er en luring" og at man ofte har mange slike tegn,begynnende rier etc og tror at noe skjer før det endelig setter igang.

Men det var skikkelig ubehagelig konstant smerte og mannen holdt på å ringe føden... Men etter å ha sover litt på sofaen, er det bare litt kvalme og "uggenhet" igjen, så jeg får nok bare slå meg til ro med det. Heldigvis ble mannen hjemme fra jobb i ettermiddag og tar de to andre ungene, så jeg bare kan slappe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...