lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Er det normalt at det kan gjøre vondt i siden når man nyser og hoster, sånn midt i livmora på sia? her er det på venstre side, da han til vanlig ligger.
<3Minesmå<3 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Akkurat samme her.. Veldig vondt! Prøver nesten å holde igjen litt når jeg må nyse for det river skikkelig i siden og litt oppå. Det er nok bare at i det du nyser og hoster så trekker musklene i magen seg sammen og det vil kjennes som det strammer skikkelig fordi det er liten plass der fra før. Tror hvertfall ikke det er farlig du kan jo spørre lege/JM om det
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 kjenner meg godt igjen.. bare at her kommer smerten nede midt i på en måte.. er skikkelig vondt. kommer tilogmed noen tårer innimellom... men tror ikke at det er farlig på noen måte egentlig.. har ikke kommet på å ta det opp med jm enda..
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2010 Takk for svar . Skal på ekstra kontroll hos jordmor på onsdag skal høre med han da. Har no ellers vært greit med liv i forhold til at jeg faktisk har sovet det meste av dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå