Gå til innhold

Noen som har klær til overs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har klær som de kunne tenkes seg å gi bort. Har tre små og ingen å arve etter og de trenger sårt klær. Og når mor er syk,så blir alt så vanskelig med økonomien. Er det noen der ute som kunne tenke seg å hjelpe?, beklager hvis dette virker frekt, men er litt frustrert her nå:(, jentene mine er 4, 6 og 7 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne hjulpet deg, men jenta mi er yngre enn dine. Det må da være noen her som kan hjelpe, eller er det bare rundt jul folk blir oppmerksomme på at andre ikke har det like romslig som en selv...

Regner med du har prøvd gies bort på finn.no. Ellers er det mye fint og billig barnetøy på bruktbutikker, om du har en sånn i nærheten. Lykke til :D

Skrevet

Hvor er det du bor hen da?

Jeg har stadig noe jentetøy, men gir bort noe av det- men det er mye så det er klær til flere.

Skrevet

Jeg har ei jente på 5 år som du kan arve etter.

Skrevet

Hvilken størrelse er det snakk om?

Har ei på 5 som har vokst ut av sine klær, men hun er ganske kort og har brukt str 98 frem til nå

Skrevet

hei jeg bor i oslo:) jeg er takknemlig for alt.

Skrevet

Hei. ja jeg ser på finn hver dag, men uten noe hell:(

Skrevet

Hei. Det hadde vært helt supert, sier tusen tusen takk for det:), virkelig snillt.

Skrevet

Hei. Min minste jente bruker 98 nå, hun er også liten og kort.

Skrevet

Jeg bor også i Oslo. Send meg en mld. på PM så kan jeg ta kontakt (hvis du har mulighet til å hente). Jeg bor i Oslo øst.

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir så glad inni meg når slike innlegg som dette fører fram til noe. Jeg har bare ei jente som er mindre enn dine, men hadde jeg hatt noe så skulle du fått. Glad for at det er andre som har noe som er større. :-)

Skrevet

Hei:), ja, jeg ble også kjempe glad og så rørt over at noen vil hjelpe meg:), dette var helt supert, evig takknemlig. Det er ikke enkelt når man havner i en sånn situasjon og man blir syk:(, Da er det så fantastisk at folk vil hjelpe:)

Skrevet

Så fint at folk vil hjelpe :)

Hvilken størrelse bruker de andre jentene dine? :)

Min er for liten, men jeg kan høre litt rundt.

Skrevet

Hei. Det hadde vært fint:) minstejenta bruker 98, mellomstejenta bruker 110-116 og størstejenta bruker 122 :)

Skrevet

Jeg kan nok også fnne noen klær i de størrelsene. Send meg en PM med adressen din så kan jeg sende en pakke med litt diverse.

Skrevet

Klart det. Det bugner av klær etter frøkna på 5 1/2 år her. Ingen vits i å ha det liggende. Send meg adressen din på PM, så skal jeg sende deg. Samt hva du trenger mest av.

Skrevet

Står respekt av dere snille som gir bort klær! :-)

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne hjelpe. Er i samme situasjon som deg, men har en jente på 1 år og gutt på 7. Så er ikke så mye jenteklær i rett str.

Masse lykke til, håper det løser seg for dere og du blir frisk!

Skrevet

Hei. Tusen takk for det:), huff, det er ikke noe morsom situasjon nei. Lykke til deg å:)

Skrevet

Hei! :) Jeg har også ei jente på 7 år, snart 8- men hun er nok lengre enn din jente, for hun bruker 128-134. Jeg har sikkert noe 122-128-klær etter eldste du kan få. Egentlig sparer jeg det slik at minstejenta kan arve, men det er 6 år mellom dem og har erfart at det blir håpløst mye klær å lagre så du kan få en del av det vi har ihvertfall. :) Er det spesielle plagg du har bruk for, så kan jeg se på loftet/i skapet etter det.

Jeg bor også i Oslo, så hadde gått an å møtes for å slippe sende pakke :)

Skrevet

Å, jeg får også så lyst å hjelpe når jeg leser sånt. Men ungene mine er bare 21 mnd og 2 mnd, så det blir jo helt feil str. Blir glad når jeg ser at mange er villige til å hjelpe. God bedring og lykke til :) :)

Skrevet

Hei. Så snillt av deg, tuusen takk. jeg kan godt møte deg en dag. Jeg blir glad for det jeg får. Det er bare så snillt, setter stor pris på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...