Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Hva tror dere om dette? "Ingen har noko fornuftig forklaring på det som skjer i oppvekstsenteret på Lalm. Det er i den nye barnehagefløya at det skjer underlege ting; gjenstandar som plastikkleiker, små plastperler og magnetbrikker flyttar seg slik heilt utan vidare. Ting kjem fykande i lufta. Dører let seg opp og att av seg sjølve når folk ser på. Det høyrest smell. " Avisa GD http://www.gd.no/nyheter/article5154971.ece
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jeg tror de ansatte har hallusinasjoner.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Litt mindre fleinsopp i vaflene på personalrommet så er nok mye løst.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Uansett hva man måtte mene om overnaturlige ting er da dette merkelig, er det ikke? Leste litt av det som har stått i avisa og presten har vært der og prøvd å drive ut "onde ånder" eller hva det måtte være! Merkelige greier! Noen som har opplevd at ting flytter seg og farer gjennom lufta( uten at de kastes av noen "synlige"?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Dette er noe av det rareste jeg har hørt om! Og ungene merker liksom ingenting ?!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Jeg opplevde nylig det å møte livet på "den andre siden" gjennom et medium. Vi var mange mennesker tilstede, og hver og en av oss fikk "møte" noen som tidligere har vært en del av livene våre. (Høres sinnykt absurd ut. Jeg vet.... Tro det den som vil...) De detaljene som kom fram, som hver og en av oss ble presentert for var for grundige og nøyaktige til at det kunne være oppspinn. Det jeg lærte denne dagen var at det eksisterer mye mellom himmel og jord de fleste av oss ikke er klar over. Damen (mediumet) fortalte at de på andre siden kan vise seg på mange måter, blant annet ved at ting flytter seg, men at hensikten aldri er ond. De ønsker bare å vise at de er der! Flere av de som var tilstede opplevde jevnlig kontakt med noen på andre siden. I løpet av kvelden fikk de nyttige tips til hvordan de skulle håndtere dette. Damen heter forøvrig Hanne Fernås, en trivelig jordnær dame, som imponerte vanvittig! Kanskje det kunne vært en ide å innkalle henne til barnehagen? Spennende!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 23:41 her... Glemte å nevne at hun sa at barn ofte kan se eller merke disse på andre siden, men at de er mye mer åpne enn oss voksne. De har ingen forutsetninger for å synes at ting er merkelige før vi voksne forteller dem at det er det. Det kan være forklaringen på at barna ikke reagerer.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Hensikten aldri er ond? Jeg har opplevd to med onde hensikter, så jeg tror ikke alt fra den siden kommer fra oven for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 23:41 her... hm... ok... modererer meg litt; hun sa at hun aldri hadde opplevd at noen hadde onde hensikter! Da ble det kanskje mer riktig... Men da er det iallefall flere som har opplevelser skjønner jeg!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #10 Skrevet 15. juni 2010 Hvorfor filmer de ikke dette, så vi alle kan få se det? Så slipper de å bli kalt gærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå