braveheart Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 NYTT 13:03 14.06.2010 Jeg er i uke 32 nå og har blitt så inn i hampen forkjøla:( influensasymptomer.hadde det for 2uker siden også Det jeg synes å ha hørt noe om er at det ikke er bra for den lille i magen når man har feber.er dette riktig?hva kan jeg gjøre ?å ta paracet er heller ikke bra for den lille+at det hjelper ikke stort på meg... er det farlig å innånde vannbasert maling for meg nå
Ugl@ Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Så mye syk og elendig som jeg har vært i særlig siste svangerskap så kan jeg si såpass at så lenge det ikke er snakk om spesifikke sykdommer som svineinfluensa, vannkopper, femtebarnesykdom ol. så er det svært skjeldent farlig for fosteret/ babyen. Paracet kan du ta, men ikke Ibux. Spørs malings type, men hvis man lufter godt så går det stort sett greit med dagens interiørmalings typer i hvertfall.
mirijam Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 hør m jordmor/lege. jeg fikk høre av jordmor at d ikke er bra m feber for fosteret, og anbefalt å ta febernedsettende. god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå