Gå til innhold

Om fire dager er vi gift:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planlagt i all hemmelighet, kun forlovere som vet hva som skal skje!

Bestemte oss for ca en mnd siden at vi skulle gifte oss, og nå skjer det på fredag :)

Blir en enkel vielse på tinghuset, for så å spise en god middag med forlovere..

Håper bare min lille gullklump i magen ikke finner ut at h*n vil ut før helgen.. 36 uker nå..

Gleder meg enormt til å bli gift, og så er det jo ekstra spennende at ingen vet noen ting, og heller ikke ser det komme.. sikkert noen som blir fornærma, men det får de bare bli!

Jippi!!

Måtte bare få det ut en plass!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gled dere:) Har vært kone nå i 10 dager og det er helt herlig. Jeg og samboeren lå på en solseng på Cuba i april, og bestemte oss da for å gifte oss. Vielsen skjedde på den norske ambassaden i Brussel, fredag 4 juni:) Vi hadde med oss forloverne, og det var kun vi, dem, og to venner som visste om det på forhånd. Gjett om mamma, pappa, svigers og alle andre ble overraska da vi ringte dem etter vielsen. Alle ble kjempeglade, selv om mange måtte overbevises om at det var sant. Ingen ble fornærma:) Bryllupsmiddagen hadde vi fire på en gourmet restaurant, hvor vi fikk bord ute i bakhagen deres, nydelig mat og kjempefint vær:)

Festen for familie og venner skal vi ha hjemme i august, gleder oss til det. Da har liksom ting roet seg litt, og vi kan kose oss og nyte dagen:)

Supert å være gift! Lykke til så mye, og håper dere får en fortreffelig dag:)

Skrevet

Så koselig da :))

Vi skal reise uten forlovere og familie, så blir spennende hva de sier når vi kommer hjem.

Masse lykke til på den store dagen din :))

Skrevet

Takk for hyggelige svar!

Gleder meg veldig!!!

Hørtes herlig ut å gifte seg i utlandet:)

Lykke til med ekteskapet begge to! Teller ned dager her ;)

HI

Skrevet

Da har vel det store skjedd?? Gratulerer:) Hvordan gikk det, og hva sa familien til den store nyheten?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...