Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 http://www.lano.no/sortert/mest-sett#/bidrag/mikael-nordland-1
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor han ikke er en lanounge? Er det siden det ikke er et badebilde?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Hva er det som er så nydelig og herlig med ham?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Ja, han er nydelig og herlig, og jeg unner familien hans og han selv både en god ferie og masse glede her i livet, men det er ikke noe lano-bilde. Ett lano-bilde syns jeg hører hjemme i vann med masse skum, da lano faktisk er ei såpe.. Denne gutten sitter med lue i stua.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har også bilde av snuppa mi der inne, men ser jo selv hun ikke er noen "LANO UNGE" siden det ikke er tatt bilde i et "bademiljø". Han får bare sympatistemmer. Sorry, men det er fakta! Han er sikkert veldig søt, men ingen lano unge
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 For en som ikke kjenner han (Som meg selv) er han da slettes ikke søt. Han bærer veldig preg av å være utviklingshemmet. Ikke at det er noe gærent med det, men jeg synes ikke han er søt, og har til gode å se så veldig mange søte utviklingshemmede. Slik er det bare.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Herlig og god er han helt sikkert, men nydelig og søt er han ikke.
Hildemor fra vest Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Jeg synes han er både nydelig og søt og ekstremt herlige øyne ikke på grunn av men påtross av sitt handikap synes jeg at han virkelig er en god Lano-unge;-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #10 Skrevet 14. juni 2010 ????? jeg er sjokkert over det jeg velger å tro er voksne mennesker uttalelser her...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 Hva mener du med det? Skal vi tvinges til å mene at han er søt? Jeg synes ikke han er søt, og da må jo den saken være grei, eller? Han har et ansikt som viser tydelig at han er utviklingshemmet, og jeg har da øyne til å se at han ikke er vakker. Mor og far syns det sikkert, og det hadde nok jeg syntes om han var min også. Men som totalt utenforstående, nei, da er han ikke søt i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #12 Skrevet 14. juni 2010 Helt idiotisk å sende inn slike bilder, og egentlig en hån mot det barnet det er snakk om. Snakk om gjøre barnet en bjørnetjeneste!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #13 Skrevet 14. juni 2010 Hjelp, enda en slik tråd.... Hvorfor blir man betraktet som ond med en gang fordi man ikke lar seg smelte av barn med kromosomavvik og andre utviklingshemninger??? Stemmene denne gutten får er antagelig utelukkende sympatistemmer eller fra nær familie, men alle vet jo at han aldri vil havne på en refillpose!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #15 Skrevet 14. juni 2010 Det disse menneskene egentlig prøver å si, er at det er likhetstegn mellom funksjonshemning og skjønnhet. Kan de ikke heller si at sånne skjønnhetskonkurranser er noe stort tull, og ikke egnet for småbarn? For hvem vil de egentlig kalle "uskjønne"? De funksjonsfriske?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #16 Skrevet 14. juni 2010 Man kan holde kjeft om barns utseende om man ikke har noe pent å si- enten barnet er funksjonsfriskt eller ikke. Man rakker ikke ned på barns utseende! Søppelfolk!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #17 Skrevet 14. juni 2010 Det er du som er søppel. Meld deg selv på nærmeste gjenbruksstasjon. Dine holdninger er helt katastrofale. Funksjonshemmede skal man "synes synd på" og stemme på som landets vakreste barn. Det er til å spy av.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #18 Skrevet 14. juni 2010 Kjære 13:25. ikke synk så lavt at du begynner å kalle folk for søppelfolk. Du har et godt poeng men så slår du ihjel hele innlegget ditt ved å komme med slike betegnelser på folk på slutten av innlegget ditt. Jeg tror rett og slett folk her inne er mettet på linker til lano enten det dreier seg om badende små nurk eller funksjonshemmede. Ikke fortell meg at noen legger ut en link til et funksjonshemmet barn av andre årsaker enn sympati. Og det er stort sett det denne tråden har handlet om, ikke spesielt mye negativt om denne gutten i seg selv.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #19 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har ikke sagt et eneste ord om stemmegivning eller Lano. Poenget mitt er og blir at man ikke rakker ned på små barns utseende om man har minste snev av følelser. Det hører ikke noe sted hjemme. Har man ikke noe ok å si, kan man holde det for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #20 Skrevet 14. juni 2010 Igjen, jeg har ikke sagt noe om stemmegivning eller hvem man skal synes synd på. Jeg har ikke stemt på denne gutten eller noen andre, og har heller ikke tenkt til det. Mitt innlegg var ment til dem i denne tråden som rakker ned på denne guttens utseende, og alle andre barns utseende også, forsåvidt. For dem er det mange av her inne, det har vært opptil flere innlegg der barn har blitt betegnet som stygge, mindre pene, fete og gud vet hva. Og det er helt ærlig forferdelig at voksne folk får seg til å si noe sånt om barn. Forøvrig synes jeg ikke det er rart at moren til denne gutten har meldt ham på, hun er vel en stolt mor som alle andre, og synes sin gutt er finest i verden. Hvorfor er det så utålelig for enkelte?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #21 Skrevet 14. juni 2010 Sånn umiddelbart tenker jeg ikke at dette er en nydelig gutt nei. Han er muligens herlig, men det blir vanskelig for de som ikke kjenner han å mene. Jeg har selv et barn med et handicap, selvom det ikke synes ved første øyekast. Jeg hadde synes det var uetisk å melde henne på denne konkuransen. Og JA. De stemmene som eventuelt hadde kommet fra fremmede hadde såklart vært sympatistemmer. Jeg elsker datteren min og ønsker å bidra til at hun får selvtillit og selvrespekt i bøtter og spann. Dette er ikke måten å gjøre det på. Jeg synes ikke dette bildet har noe i en slik konkuranse å gjøre. Synes egentlig hele Lano-styret er helt håpløst. Såpa er helt ubrukelig den også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå