Gå til innhold

noen som skal selge en sleepy wrap?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI, JEG SKAL IKKE DET! OG IKKE VET JEG HVA DET ER HELLER? HVA MED Å SØKE PÅ FINN.NO ISTEDET!!!!!!!! DETTE ER DA IKKE ET STED FOR KJØP OG SALG, ER DET VEL?????????

Skrevet

klapp igjen din idiot jeg har da vel sett på finn og der var det ingen !! hvorfor bry deg ?????? slappe mehe tryne !!

Skrevet

Hva er en sleepy wrap?

Skrevet

SÅ HVORFOR TROR DU DET ER NOE BEDRE HER INNE? DETTE ER IKKE NOE HOREHUS HVOR DET SELGES OG KJØPES ALL VERDENS SAKER OG TING SOM DU KANSKJE MÅTTE TRENGE! SUGGEMOR!

SÅ SETT INN EN ANNONSE PÅ FINN DA VEL! KAN VEL IKKE VENTE AT ALT BARE SKAL LEGGES TIL RETTE FOR DEG, HURPETRYNE! KLISNE MEGGE!

Skrevet

herremin hatt for noen svar , HI spurte et enkelt lite spm , hvorfor gidde å svare hvis du har så mye i mot det ?

sleepy wrap er et sjal som en bærer barnet i

Skrevet

SÅ HVORFOR SKRIVER HUN IKKE PÅ NORSK DA SÅ HADDE HUN KANSKJE FÅTT NOEN BEDRE SVAR OGSÅ

Skrevet

Haha, fy så tragisk du er. Irriterer meg at jeg gidder å svare, du må være en liten trollmor.

Hva er det HI ikke har skrevet på norsk?

Skrevet

HUN SKREV SLEEPY WRAP OG DET ER DA IKKE NORSK MEN ENGELSK SÅVIDT JEG KAN SE. KAN DUIKKE LESE ELLER, ER DU KLIN KOKOS ELLER BARE LITTDYSLEKTISK.HÆ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...