Gå til innhold

Da melder jeg meg inn i Pergo-klubben igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å huske at jeg fikk litt bivirkninger sist jeg brukte de. Men tror bare det var første runden. Sliter dere andre med det?

Skal rett på dobbel,så får vi se om det skjer noe. Venter på nytt IVF,men er laaang kø..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i "klubben" ......Jeg er på min 2 doble pergokur nå. Ble faktisk gravid på første pergokuren også, men mistet :-( Så får krysse fingrene.

Ikke plaget av noen bivirkninger. Kanskje litt mer eggløsnings smerter, men ellers intet ubehag (foreløpig ivertfall....) Er i min 22pp så begynner og bli litt utålomodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig.....

Lykke til!

Skrevet

Hei og velkommen i klubben :P Mener å huske deg fra da vi prøvde på nr 1. Jeg venter for tiden på tr etter første enkle pergokur denne runden. Positiv el test, progesteron blodprøve (med særdeles dårlig resultat), og venter og venter på tr så vi kan gå i gang med ny pergokur! Siden pergo ikke har så god effekt på meg hver syklus, så får jeg en kur hver syklus.

Håper pergo gjør susen for oss begge nå, og at du slipper ivf :D

Skrevet

Hei!

Ja jeg var her noen år før nr 1 også. Hun ble til på første IVF.

Hadde håpet det skulle gå litt lettere denne gangen,men etter 1,5 år og 4 fryseforsøk er jeg fortsatt her.

Får satse på Pergo-spirer på oss alle sammen i løpet av sommeren:-)

Hadde vært deilig med hjemmelaget baby denne gangen:-)

Kanskje tanta ikke kommer i det hele tatt!?! :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...