mamman til Fillip Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 de to siste morgenene nå har jeg hatt mensensmerter... konstante liksom, kommer ikke i tak... varer vel et par timer så er det ikke mer i løpet av dagen.. er dette modning eller kroppen som bruker laang tid på starten av en fødsel? kjenner bra med liv å alt er normalt utenom dette... er 5dager på overtid nå å føler meg lurt... hehe!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 E du førstegangs? E nåkk modning, men du ska se at snart starte fødseln med et brak ) Lykke til så mye!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Signerer sunnybeach: höres ut som modning, men du er nok ikke langt unna födsel
minimimmi Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Håper at du føder snart! :-) Sikkert ikke langt unna :-) Lykketil!
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Huff, nå ble jeg litt satt ut. Har helt det samme som deg, bare at jeg har murringer i korsryggen også. Men jeg er bare 36+1 da :/
mamman til Fillip Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2010 Er førstegangs ja:) I kveld har jeg hatt endel mageknip å, å når jeg beynte å få litt trua på at han var på vei, så slutta det...! Kan da virkelig ikke være langt unna nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå