Gå til innhold

noen som vet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 6 år siden hadde jeg et haste ks. fødselen begynte normalt, å når jeg hadde 8-9 cm åpning stoppet alt opp. prinsen lå feil, så da endte jeg opp på operasjons bordet. slapp unna alt av blødninger etterpå, og hadde ingen etter rier.. denne gangen skal jeg føde vaginalt ( vist ikke ting forandrer seg under fødsel ) blir jeg tatt som å være 1 gangs fødende? må jeg forbrede meg på sterke etter rier, å kraftige blødninger ? aner egentlig ikke hva jeg går til denne gangen.. siden jeg hadde en ganske tøff fødsel sist, har jeg fått et snev av angst desse siste mnd. derfor skal jeg inn å settes i gang om 11 dager, vist det er modent nok. er det noen tips for hvordan jeg kan få modningen i gang selv ? skal ha en akkupunktr time 4 dager før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Trist å høre om din forrige fødselsopplevelse og at du har angst ovenfor dn hær gangen, men virke som du blir tadd på alvor sia dm vil sette dæ igang :)

Du blir ansett som førstegangs sia babyen ikke har vært igjennom fødselskanaln, men allikevell så har du jo opplevd alle modningsrian og kroppen din åpna sæ nesten helt - så du burde slippe alle modningsrian som vi andre/flergangs gjør :) Absolutt ikke sikkert du får kraftige blødninger, det vet man aldri :)

Høres bra ut med akunpunktur, ellers e d vell ikke så mye man kan gjøre anna enn å ha sex? Sæden e jo kjent for å hjelpe til på modninga ;)

Lykke til så mye! Du høres ut som ei kjempe sterk og tøff jenta :)

Skrevet

blir bare satt igang vist det er moden nok, så krysse alt som kan krysses ;) føle jeg ikke har sluppet unna modnings riene egnetlig.. går med mye kynnere, nesten konstant... takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...