trudekua Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Altså, listene som finnes for fødebag er praktiske de, men hva med oss som må basere seg på et mye lenger sykehusopphold??? Vi blir lagt inn ei uke før keisersnittet, og vi må bli 2-12 uker etter fødsel, avhengig av hvor godt lillegutt kommer seg etter operasjoner... Samboeren min blir heldigvis lagt inn med meg, så selskap har jeg jo, men å bo på sykehus er jo ikke akkurat drømmen over alle drømmer da... Virker det dumt om jeg pakker ned brettspill f.eks? Og finnes det tv med utgang for Playstation der tror dere, sånn at vi kan ta med den? Buzz er jo moro mener jeg:) Jeg er førstegangs så har jo ikke vært borti vanlig fødebag engang, og nå vrir de små grå seg. Jeg kommer til å bli henta av menn i hvite frakker hvis jeg ikke får tida til å gå der inne! Så til et dumt spørsmål som angår denne "bagasjen" min... Er det vanlig å ta med ammeinnlegg, egne bind og eget dopapir? For jeg har pakka ned alt det, orker ikke å bli skjært i underlivet av "offentlig papir", jeg er sær på dopapiret mitt assa;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå