The Bad Gal Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Den fargen jeg vil ha, som er mørk grå, passer ikke til senga, så må finne på noe annet. Skal avsted å kjøpe maling idag, så jeg må bestemme meg nå. Senga er mørk trefarga, så da er det ikke alt som passer av farger. Burde valgt hvit seng, men det er 3 år for sent nå. Jeg vil ikke ha hvitt eller eggeskall, og fargen vi skal male over er fargen fra helvete: caffelattè. Hva passer egentlig på et soverom? Hele kortveggen vendt mot senga er dekt av 4 digre speilskyvedører(garderobe) Må også ha nye gardiner som skal passe til fargen. Blir det veldig kaldt om jeg velger en lys grå farge, tro? noe a'la dette: http://www.betterimprovement.com/wp-content/uploads/2008/09/modern-bedroom-set.jpg Æsj, jeg ønsker meg min egen homo.
Mammaen til Isak Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jeg er glad i jordfarger så jeg hadde valgt feks sand...men siden du hater caffe latte så liker du kanskje ikke farger med brunt i! Hehe..... Og jeg ser ikke helt hvorfor ikke grått passer til mørk seng heller jeg da men! Evn male senga hvit? ;o)
The Bad Gal Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 Joda, liker farger med brunt, men har bondebrunt i stua på noen av veggene og alt går i brunt, hvitt og tre der, så jeg er litt lei. Jeg har ligget kvalm og spyferdig på det soverommet i to hele svangerskap de siste 3 årene, så jeg klarer faktisk ikke sove der lengre(sover på sofaen nå, litt pga det, og mest pga babyen), vil spy av fargen på veggene og gardinene der inne. Funker nok ikke å male senga, det er en med integrerte lamper og nattbord og hev/senkbare sengebunner, tro bare den vil bli ødelagt. (og jeg gidder ikke ta jobben, hehe)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Kan du ikke male en av veggene i en litt sterkere farge? regner med at sånn mørk brunt ikke er ok siden alt annet er brunt. Men hva med en fin skogsgrønn en? Mosegrønn er lysere og varmere. Eller en dyp rødfarge på en vegg? Og så bare maler du de andre en lys og noe mer nøytral farge?
The Bad Gal Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2010 Har grønnaktig farge på begge barnerommene, så kunne tenkt meg noe helt annet på dette rommet. Har vurdert mønstret tapet på bakveggen til senga og lys farge ellers, men så var det å finne tapet og ledig tid til tapetsering. Går raskere og bare male.
Studine mevik Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Hvis du er litt dristig så er det veldig fint med turkis på soverommet. Turkis sies også å ha en god effekt på søvnkvaliteten. Du kan jo f.eks ha en lys gråtone på veggene også ha en vegg med en turkistone.
The Bad Gal Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2010 Jeg er dristig nok, jeg. Turkis? Hmmmm... Burde den gå i grønt eller blått da, tro? Litt spennende:-) Ikke dumt forslag, nei.
Ugl@ Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Turkis og brunt funker også i lag....ville tatt den mot blått selv tror jeg.
Studine mevik Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Det kommer jo litt ann på hvor mørk senga de er, men jeg synes kanskje grønnturkis er finest. Synes forresten den gråfargen du hadde linket til var veldig fin.
The Bad Gal Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2010 http://www.norsksengesenter.com/ProductImages/tmline/triplodeluxe/triplodeluxesengvalnott.jpg Dette er senga, samme farge(valnøtt) Sikkert best om den går i grønt, ja, blir kanskje for kjølig med blåtone i. Får se hva jeg kan finne på kjøpe-maling-butikken.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 Syns fargen på snega og den veggfargen på rommet du linket til ser veldig fint ut sammen! Grånyansen kan også ha litt lilla i seg. Mange fine duse grå/lilla farhger nå. Sjekk ut NOW fra Jotun.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 14. juni 2010 #12 Skrevet 14. juni 2010 Gosh så kjapp på tastaturet idag da! Blir litt ommøblering og ekstrabokstaver av slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå