Gå til innhold

lite liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

man skal bli urolig om det er lite liv i magen, gjelder dette hvis romsteringen inni magen blir tregere også? (han flytter seg ikke like fort. tregere i bevegelsene) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det.. med tanke på det er trangt der inne for de små.

Vesla her er litt treg i bevegelsene,ikke de kjappe som var før..

Veldig lite spark her og nå.

(37+4) Men kjenner hu "glir" inni magen her,sakte men sikkert..

jeg har ikke tenkt noe over det i hvertfall.. Førstegangs er jeg og..

Skrevet

her også er det bare "gli bevegelser" også litt stillere i dag enn han pleier kanskje muligens:s men kjenner han jo. men konstant kynnere. ødelegger kanskje litt for hand et også:s

førstegangs jeg også så null peil her i gården også:/

Skrevet

Opplever det samme som dere - er i uke 37. På en måte større bevegelser, mer glidende. Virker som hun strekker seg av og til?? Kjenner det dytter mot ribbena samtidig som jeg kjenner kraftig press på urinblæra. Har også hatt dager (f.eks i helgen) der det gikk lenge mellom hver gang. Skal til jordmor på fredag og skal ta det opp da. Kjenner regelmessige bevegelser totalt gjennom døgnet, så er ikke bekymret.

Er andregangs, men husker ikke fra sist.. (snart 5 år siden), så er egentlig å regne som førstegangs i denne sammenheng :-)

Skrevet

Var på kontroll pga lite bevegelser uke 35. Fikk formaninger om at "nå blir det jo trangere og babyen vil bevege seg mindre". Men det gikk fra hyperaktivitet til smådytting over natta, så jeg syntes det var godt å få det sjekka. To dager etter kontroll var aktiviteten tilbake for fullt, så baby hadde tydeligvis noen hviledager :-)

Men altså- helt normalt at bevegelsene blir annerledes og litt mindre enn tidligere. Men bevegelse skal man jo fortsatt kjenne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...