Gå til innhold

Av og på!!

mor,2 prinser & 1 prinsesse <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har følt at nå er det i gang, men vi venter med å ringe sykehuset til vi er 100% sikre??

I går trodde jeg VIRKELIG at det skulle ende på sykehuset, men den gang ei : (

Hadde skikkelig med stramminger i magen, slimproppen løsnet og sånn, men da det endte mot at jeg skulle finne senga ga det seg..

Har skikkelig med menssmerter i tillegg til BL og vond rygg, men ingenting skjer annet enn alt det der av og på tullet.. Veslekroken vil nok ikke ut å bare tuller med mammaen og pappaen sin gitt. Blir ganske sliten av det, og jeg prøver å holde humøret oppe for de 2 andre tatrene jeg har..

Vil i gang jeg nå for jeg klarer ikke å kle på meg selv en gang : (

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he kjenner meg veldig igjen! Fortsatt 10 dager igjen til termin men hatt full tømming, vondt i korsryggen og mensmurringer. Magen er stein hard, men det GJØR ikke vondt :( Nå har jeg snart ikke mere å gjøre i huset heller, så hva skal jeg finne på da? Nytter ikke å sette seg ned å vente heller, da skjer det i hvertfall ikke noe. Eneste trøsten er at overtid starter om 24 dager, så er ikke så lenge til vi får møte lilleprinsen!

Skrevet

Jeg har det også sånn, har pågått i 4 uker nå.. Idag har jeg 7 dager igjen til termin og slimproppen gikk for 4 uker siden. Det var da alt dette begynte, hver kveld har jeg sterke sammentrekninger og mensmurringer og drar fram rietelleren. Jeg har også BL og vond rygg og må visse dager ha hjelp til å komme meg opp av f.eks. sofaen. Det tar på humøret, nå vil jeg bare ha kroppen min tilbake og klare å være "normal mamma" for sønnen min på 2 1/2 år. Jeg er livredd for å gå på overtid, slapp å tenke på det med sønnen min da han kom 1 uke før. Har vært litt innstilt på at denne lille karen jeg har i magen nå ville komme noenlunde likt, iallefall ikke så mye senere.

Hvis det blir til at jeg må over termin og fortsatt ingenting skjer, må jeg nok ringe sykehuset og gråte litt i håp om at de kan vurdere å sette meg igang. Men foreløpig får jeg bare krysse fingrene for at ting skjer av seg selv innen disse 7 dagene som er igjen. Stakkars mannen min, han får lide for at jeg er lei nå. Det som er så synd er at han ikke klarer tanken på sex nå, så han kan ikke hjelpe på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...