Gjest Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Har spurt på DIB, men spør her også, siden her naturlig nok er flere gravide:) Altså, jeg har hatt mensen for 1,5 uke siden og føler meg kjempegravid nå. (har gjort det siden mensen startet)Kvalm, SUR, stikker i puppene, mensmurringer og supertrøtt. Men tenker at jeg har jo hatt mensen så det kan jo ikke være mulig. Går ikke på prevansjon, så bruker hopp av i (i god tid) svingen. Vet det ikke er sikkert, men har jo funka i 3 år, så har jo rimelig bra kontroll. Og har barn fra før ja, så vet jo litt om symptom, og har aldri fått mensen når jeg har vært gravid...Andre som har opplevd å ha "mensen" i starten av et svangerskap?? Gidder ikke kaste bort penger på en test med det første, da sannsynligheten er liten, men ønsker å høre andre sin erfaring:)
maya666 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 hei... da jeg gikk gravid med min datter i 2003, hadde jeg vanlig mens de første 6 mnd i svangerskapet... så det er fult mulig..
amalie vasile Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 hei er jeg gravid hadde mensen for ikke så lenge siiden hadde sex akkurat med rett etter mens men er jeg gravid er kastet opp masse kvalm, trøtt hele tiden spiser ikke masse og er alltid sliten, mens jeg har netop kastet opp kan man bli gravid etter en uke d var vist normalt leste jeg uke for uke med graviiditet har 4 barn alt vanlig, hadde også mens mens jeg var gravid men er jeg gravid etter en uke er hverfall kvalm og nettop ikke lenge siden hadde mens og sex rett på d
amalie vasile Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 mente d at jeg har 4 barn selv mens jeg var gravid med min ene dater hadde jeg også mens, så da mente jeg selv om ikke lenge siden hadde mensen og så hadde sex med d samme etter d nå iidag var jeg kvalm har vært d litt i par dager og så sliten ganske masse og trøtt og er ikke mega sulten er jeg da gravid etter en uke må jo være d da leste at man er stress og sliten da blir man kvalm. bliir d på bussen hvor jeg lukter masse lukt da er jeg d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå