Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Det er slik jeg også uttaler det, men har hørt noen som sier Malu, med trykk på u..... HI
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Malu, med trykk på u, selvsagt - Ser fransk ut, derav uttalelse på fransk vis.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 En mellomting Som Baloo i Jungelboken, bare med m i stedet for b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Det er et helt vanlig navn i Filippinene. Der uttaler de det med trykk på O. Den franske versjonen av navnet er en forkortelse av dobbeltnavnet Marie-Louise. I Danmark uttaler de det med trykk på O. Der er også navnet blitt ganske vanlig. Selv sier jeg Lo-ise, med O, ikke Lu-ise med U. Ergo, blir det mest naturlig å si Mal-O, med trykk på O. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå