Gå til innhold

Hvordan vil dere uttale navnet Malou?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere sagt Malo,

eller Malu?

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Malo med trykk på o-en, tror jeg..

Skrevet

Det er slik jeg også uttaler det, men har hørt noen som sier Malu, med trykk på u.....

 

HI

Skrevet

Jeg ville uttalt det Malu

Skrevet

Malu, med trykk på u, selvsagt - Ser fransk ut, derav uttalelse på fransk vis.

Skrevet

En mellomting

Som Baloo i Jungelboken, bare med m i stedet for b ;)

Skrevet

Det er et helt vanlig navn i Filippinene. Der uttaler de det med trykk på O.

Den franske versjonen av navnet er en forkortelse av dobbeltnavnet Marie-Louise.

I Danmark uttaler de det med trykk på O. Der er også navnet blitt ganske vanlig.

Selv sier jeg Lo-ise, med O, ikke Lu-ise med U.

Ergo, blir det mest naturlig å si Mal-O, med trykk på O.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...