Gjest Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Altså, jeg har hatt mensen for 1,5 uke siden og føler meg kjempegravid nå. (har gjort det siden mansen startet)Kvalm, SUR, stikker i puppene, mensmurringer og supertrøtt. Men tenker at jeg har jo hatt mensen så det kan jo ikke være mulig. Går ikke på prevansjon, så bruker hopp av i (i god tid) svingen. Vet det ikke er sikkert, men har jo funka i 3 år, så har jo rimelig bra kontroll. Og har barn fra før ja, så vet jo litt om symptom, og har aldri fått mensen når jeg har vært gravid...Andre som har opplevd å ha "mensen" i starten av et svangerskap?? Gidder ikke kaste bort penger på en test med det første, da sannsynligheten er liten, men ønsker å høre andre sin erfaring:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Det er ikke unormalt, nei. Har flere venninder som hadde mensen 2-3 ganger i starten av graviditeten...
Gjest Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 H,he.Ja,ja. Får ta det som det kommer, men regner med det bare er kroppen som spiller meg et puss:/ Har heldigvis stor bil,men litt for lite hus om så skulle være tilfelle....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå