Gå til innhold

Takk for meg, jenter!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Tusen takk, kjære luten, Patetica, tante grusom, lektor doppler, anneB, blomstre, jorunn, dorris og dronningen av Kalifa for at dere har gitt meg deilige friminutt for sjelen. Det har vært så godt å ha dere alle gjennom vinteren(håper ikke jeg glemte noen).

Jeg tror rett og slett jeg trekker meg tilbake! Det er snart sommer, og etter sommeren begynner det travle livet. Det gode livet fortsetter, håper jeg, men det blir forhåpentlig vis ganske travelt.

Kanskje får jeg tid til å slenge noe ut på epla, vi får se.

Alle sammen, nok en gang, dere har gitt meg mye! Ønsker dere alt godt og sender varme tanker

Varm klem til dere alle, krangledamer er virkelig noe for seg selv! Skatter er dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, amandine, tar du ferie fra krangle? :-/ Skjønner deg likevel godt jeg, sommer, ferie og late dager skal nytes i sitt fulle. :-) Men helt borte blir du vel ikke? Kan du ikke lure i kulissene av og til da?

Håper du får en herlig sommer, etterfulgt av en travel, interessant høst. :-)

Du er skjønn du, langt inntil hjerterota. På gjensyn. :-) Klem

Skrevet

Ferie invilget, oppsigelse nektes!

Når du blir travel til høsten så trenger du jo frimunutt for sjelen mer en noen gang! Så det er bare å ta seg en tur innom, skrive en hatliste og dele et hverdagsøyeblikk (vi vil ha mer av bading i do og ha, ha, tom for egg). Og jeg må jo ha noen som kan gi meg ekperthjelp på brødbaksten når jeg endelig kommer i gang med den... Det spørs foresten om du må innom en gang eller to i ferien også, for å avlegge geriljagartner-rapport :-)

Så jeg vil si takk for nå og på gjensyn. Morna for alltid blir jeg ikke med på!

Klem

Skrevet

Hehe, du kommer vel tilbake igjen? Det kommer fler vintre, men joda, snart er det sommer og tid for andre ting enn data..

Skrevet

Ha en fin sommer og kos deg massa! Håper at vi ses til vinteren igjen (i Norge vil vel det si september). Lykke til med travelheten i høst. Det blir sikkert veldig bra:)

Skrevet

Saa kjedelig da, men skjoenner deg godt. Er mindre tid til denne type aktiviteter naa paa sommeren.

Haaper vi ser deg til vinteren igjen.

Ha en flott sommer !

Skrevet

Takk selv, for støtte og oppbacking gjennom verdens lengste svangerskap. Resultatet ligger på sofaen og snorker i skrivende stund. Lykke til med det travle og gode livet. :)

Gjest amandine
Skrevet

Takk alle sammen, jeg har bare litt abstinenser;)

Skrevet

Det er faktisk ikke lov å bare forsvinne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...