Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 jeg er gravid i uke 26. dette er helt forferdelig.. har til nå i dag spist sjokolade. skal bake kake nå..(skal bake å legge i frysern til bursdagen til sønnen min som blir 2 år.)spiser nok en bit for å smake.. er dette noe som vil gå over av seg selv... vil ikke spise all verden av sjokolade heller.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Herregud da menneske.."gotte syk" ??? Og du skal bake en kake og fryse den ned, jaha, hva hadde det med saken å gjøre? Du er jo helt fjern.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 10.14, syntes du skal skjerpe deg! blir kvalm av sånne som deg! ikke heng så med lippa;) HI, jeg hadde samme problemet da jeg var gravid:/ det går desverre ikke over, etter min erfaring hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Jeg hadde også samme problem (og har egentlig enda). Det gikk IKKE over. Men det kan hjelpe å kjøpe inn frukt i stedet, honningmelom eller druer eller noe annet som er søtt, men ikke like usunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå