Gå til innhold

Der var ambassaden i Paris booket!! :D :D :D


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skal reise i slutten av oktober helt alene uten at noen veit noe! :))

Skal holde bryllupsmiddag for de nærmeste når vi kommer hjem :))

 

Noen som har vært i ambassadebryllup å vill dele litt erfaringer??

 

Åååå er så lykkelig :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi giftet oss også helt alene uten at noen visste det. Vi hadde ikke engang middag med de nærmeste.

Men så romantisk det var. Et minne for livet selvfølgelig. Vi giftet oss på Tinghuset.

 

Et lite tips på veien. La det bli tatt mange bilder av dere. Det er gøy for familie å se etterpå - og et fint minne for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira06

Gratulerer:)

Vi giftet oss for kun noen uker siden. Da reiste vi til sjømannskirken i Spania, og hadde bare med oss en forlover hver ( i tillegg til datteren vår på 8 mnd). Veldig hyggelig, og et minne for livet.

Men godt tips du fikk her om å ta litt bilder, slik at resten av familien kan se hvordan dere hadde det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i et bryllup i ambassaden i København.

Var helt greit, men jeg syntes det ble litt for uformelt. Han som viet de var veldig uorganisert, glemte at de skulle gi ringene o.l. Ble liksom så lite og intimt at han liksom snakket til oss gjestene og det ble litt for "enkelt" for min del.

Jeg synes det er en såpass viktig ting i livet at jeg ikke ville at noen skulle tatt sååå lett på det..

 

Men det er nok han som var slik, ikke vielser i ambassader generelt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :))

 

Å takk for tips om bilder. Har snakket litt om at vi skulle leie fotograf for dagen. Var inne på en side med bryllupsplanleggere som ordnet med litt sånn når man skal gifte seg i utlandet:))

 

Har allerede sagt fra at vi skal ha med ringer. Slik at det ikke skal blir glemt, å blir nok å minne dem på det før vi går inn.

Vet at mange drar i sjømannskirken etterpå å tar ringene da, men det skal jo ikke vi :))

 

Så godt å vite at man har en dato!! Fullstendig lykkerus :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy for dere! Gratulerer! Vi ble mann og kone for 11 dager siden på ambassaden i Brussel. Hadde med oss forloverne, ingen visste om det, kun to venner av oss, i tillegg til forloverne. Det var fort gjort på ambassaden, men veldig høytidelig og koselig, og champagne fikk vi og:) Middagen hadde vi på en gourmetrestaurant på kvelden. Familie og venner ble kjempeglade og overrasket. Vi ringte dem etter vielsen. Nydelig vær hadde vi hele langhelga i Brussel, så det var ekstra fint. Festen for familie og venner skal vi ha i begynnelsen av august:)

 

Minne for livet!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk :))

 

Å gratulerer så masse som nygift:))

Hørtes virkelig ut som dere har storkoset dere:)

Blir gøy å skal ringe hjem å fortelle at man plutselig er gift:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ser det er en stund siden du skrev dette, men svarer likevel jeg;)

Var på ambasaden for 5 år siden i Paris da min mor giftet seg..Var en veldig fin liten sermoni de hadde der, veldig hyggelige de som jobbet der å...Etter at vi var ferdig der dro vi til den norske sjømanskirken hvor resten av familien ventet, der hadde de enda en liten sermoni for familien...Var et helt fantastisk nydelig bygg med en stoooor hage og balkong :D Et lite tips jeg vil gi deg er å prøve å bestille buketten din så fort som mulig, vi bestillte 2 dager før bryllupet å det tok oss en hel dag å finne en blomsterbutikk som hadde tid til det ;)

 

De leide også fotograf der nede som fulgte de hele dagen...ble kjempe fine bilder:D

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :))

 

Ja vi har leid bryllups planlegger som har ordnet med fotograf og blomster, får til og med frisør på hotellrommet viss jeg ønsker det.

 

Men vi skal ikke i sjømannskirken etterpå. Vi skal å ta bilder å så har vi reservert bord på en kjempefin resturant.

 

Takk for svar :))

HI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...