Prinsesse nr 2 på vei, jippiii Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg fødte i november 09 og fikk mensen igjen sånn ca mars. Men på de få månedene som har gått nå så har jeg jo hatt mensen mange ganger! og jeg blør, jeg blør masse!! jeg kan gjerne blø masse i 8 dager, og så er det litt mindre, og så blør jeg masse igjen i to dager.. og så er det opphold kankje 3/4 dager, og så begynner jeg søren meg å blø igjen! Jeg blør jo da altså nesten i 3 uker! Og så har jeg hatt opphold en liten måned, så er det på an igjen.. Er det normalt? Har ikke begynt med prevensjon enda, så det er ikke det som forstyrrer.. Noen med lignenede erfaringer?
Mom2Two Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Ja, det er helt normalt! Tar noen ganger et halvt års tid før mensen er stabilisert etter fødsel. Etter forrige fødsel fikk jeg den igjen etter 12 mnd, og det var et sant mareritt.. Det var veldig hemmende og utrolig irriterende. Men det går seg til:-)
Prinsesse nr 2 på vei, jippiii Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 Ok, det var bra! Takk for betryggende innlegg Enig at det er veldig hemmende og irriterende ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå