reidun82 Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 hei hei.. er det noen som har vært med på sånt før. min mann er fra chile også lurte jeg på hvordan ting fungerer når man skal be om familie gjenforening og åssen papirer man må ha. takk takk
SpongeBob Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har - vi brukte det lokale politikammeret, fikk masse hjelp og veiledning der. De endrer regelverket temmelig ofte, så spør der så får du helt oppdatert informasjon. Det morsomste var i grunn en gang vi skulle levere papirer og jeg sto der med mannen min og vår eldste sønn, en skikkelig "Mini-me" av mannen min - og politimannen kikket grundig på ungen og sa "ja, dette er nok et ggenuint ekteskap" med skikkelig glimt i øyet.
reidun82 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 aaa ok så jeg kan ringe politiet? jeg prøvde å ringe udi men når jeg jobber har jeg ikke tid til å sitte så lenge i kø.. det var 19 behandlere og jeg var 200 i køen... da skal jeg ringe politiet der jeg bor.. takk takk tok det lang tid før han fikk svar?
SpongeBob Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Det kommer helt an på politikammeret du tilhører osv - vi brukte det i nærmeste by også, og der var det mye lengre behandlingstid. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå